C wil ik nog proberen, maar C++ definitief niet meer. In principe is C niet moeilijker dan BASIC, maar de syntax van C is rampzalig. Dat is dus even doorbijten.
Wisten julli dat plug data en dus pure data capable is om EEn unit sample feedback te doen ?
EEn unit sample dus , ideaal voor operator feedback ala dx 7
De truck is om dit in een aparte patcher te doen , je creeer een block~ object en geef deze het argument 1
Dan creeer je een array ( hierin wordt de feedback geschreven ) , de groote van de array doet er niet toe want enkel de eerste sample wordt beschreven .
vervolgens creeer je een tabsend~ 'zelfde naam array en een tabreceive~ 'zelfde naam array ) ,
dan is het gewoon een kwestie van de operator output naar de tabsend~ te stureen vervolgens de tabread~ terug naar de cos~ input .
Voor operators is het beste nog altijd een phasor~ into cos~
Best wel grappig eigenlijk te weten dat MAX MP dit nooit kon until gen~
Ik had het over specifiek 1 unit sample loops( 1unit sample =0.022 miliseconden @44Khz) , dat is toch niet het geval in jouw voorbeeld ?
Je hebt de block~ module nodig
Neen want daar heb je de block~ voor nodig .
Ik heb de indruk dat de essentie je is ontgaan in mijn eerste post .
Het gaaat dus uitdrukkelijk om 1unit sample feedback loops ,niet een millisecond , niet gewoon een feedback loop maar "1unit sample FB loop" en dus de enigste manier om phase modulation operator feedback te krijgen .
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.