(en nu speelt Ostia van Coil net, wow...) goed...
indirekt neem ik wel van de reakties wat mee. de reakties die ik kreeg op deze contest, waren zaken die ik hoorde, maar bewuste keuzes waren. dus de kritische noten..
ik kan het niet precies uitdrukken, en zal het altijd recalcitrant uitvoeren, ik ga de track zelf niet aanpakken, die blijft zo, alleen de mastering mag beter (die bij mij nooit veel voorsteld, al komt daar verandering in, ik master in the mix, ik wil nog eens een thread openen over mastering, want mastering is ontstaan uit noodzaak, ik ben géen mastering engineer, verre van, maar produktie dat ligt me wel. vanzelfsprekend leer ik via artikelen/YT. ik pas dat op eigenwize toe, al heb ik wel een aantal standaard dingen overgenomen, die in mijn werk belangrijk zijn. even een terzijde. de thread zou gaan over mastering, de verschillende 'procedures', met eerst een simpel historisch overzicht, via google.. ik ontken niet de waarde van mastering, maar wil eerder de meerdere mogelikheden onderzoeken.)
alle opmerkingen neem ik mee, zoals ik dat meestal wel aangeef, vrijwel altijd zijn het zaken die ik zelf opmerk, en dan specifiek in het geval van Crawl (overigens erg blij met een 7e positie...).
wellicht b.v. meer laag, zonder aan te tasten wat ik wilde bereiken.. maar dat past niet in Crawl.
dat heeft me gebracht, wat ik al langer wilde, gelaagde drums. ik doe meestall via een andere wijze.
alle reakties laten me scherpen luisteren, scherpen mij, zoals het hoort (....). wat het ding doet. hoe het ding werkt