• De uitslag van de Synthforum Contest 2021 is bekend!
    De resultaten zijn hier te zien.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

snitch - Sisyphus

Eclectic

Virtueel Analoog
Lekker, stuitert lekker door, de D&B mocht wel iets droger en meer mid, en af en toe een grommend jungle / dubstep LFO/Wobble basje had ook nog wel gemogen

seyor

Jeroen van Dijk
Prima track, voor mij komen de tingelingetjes net iets te hard over.

snitch

Vijfde colonne
Weer dank voor de reacties. Ik mis ook nog iets in de track, maar ja: deadline..
Er broedt een remix :kimono:

Danny

DAW-less creator °1967
Sferische geluiden zijn heel mooi. Basdrumsound en het tempo kunnen me niet echt bekoren maar dat komt omdat dit helemaal mijn smaak niet is. Ik hoor in ieder geval wel dat het met veel enthousiasme gemaakt is.

:doei:

Knop

Stamgast
Een viezere/bredere bass sound mag er wel bij. Dat is nog een beetje ingehouden. Melodie/spanning/opbouw wel heel vet. Dus conclusie: even flink door de modder scheuren ermee :)

jandojando

Stamgast
Track weet me van begin tot eind te boeien. Mooie heldere en sferische sounds, van uptempo naar DnB en dan nog die tempowisseling die ook nog werkt. Knap hoor.

Mr_Synth

aka PAUL MCCAN
Heerlijke duistere vibe deze D&B track :okdan:
Mag wat mij betreft mag ie nog meer beukend doorkomen. Het laag lijkt me net iets te veel weggefilterd.

RFB

Ouwe rot
Gave track. Blijft lekker die breakbeats. Fijne tempowisseling ook. Lekker donker sfeertje, mooi gemaakt!

Dr van Lansberg

Trust me. I'm a doctor
Staff member
D&B altijd goed. Brede airy pads altijd goed. Maar ik trek die gabberkick gewoon helemaal niet. Echt jammer, omdat het verder een bijzonder interessante inzending is. Die vertraging ineens is super vet!

vcovca

NOXGENUS
Ja +1!

=XTRECIST=

Signal Overload
Ik vind de space sounds lekker klinken, maar in verhouding te hard met de beats. Er zit ook een portie te veel hoog in de bells wat mijn oren/hersenen minder prettig vinden. De sounds op zich zijn zeker mooi. De patterns zijn relaxed, de ruigere slomere beats op 't eind zijn nog toffer!! Volgens mij kan deze nog wel beter tot z'n recht komen.