Uitslag Contest 2008

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja gefelici :)

Nou, een gedeelde 14e plek, ik mag niet klagen :dubbel:
Ik vind dat er in deze contest behoorlijk weinig is gestemt, gezien het aantal actieve leden... Maar voor de top 3 had dat niet bijzonder veel uitgemaakt in dit geval.
 
Ik vind dat er in deze contest behoorlijk weinig is gestemt, gezien het aantal actieve leden...
men moest ook een afthanse lading aan threads doorworstelen om te kunnen luisteren/stemmen...
vandaar ook dat de top 3 overeen komt met de 3 best beantwoorde threads:
https://www.synthforum.nl/forums/forumdisplay.php?f=78&daysprune=-1&order=desc&sort=replycount

die threadjes kwamen zeer vaak in de nieuwe berichten lijst te staan, meer kijkers, meer reacties enz enz...
de eerste inzenders hadden gewoon veel meer exposure...
 
Mja, daar zit wat in, maar het is ook weer zo dat deze threads niet voor niets veel reacties krijgen. Voor de uitslag had het niet veel uitgemaakt denkt ik :)
 
Gefeliciteerd Trigg, goed gedaan!

De contest vond ik overigens beter georganiseerd dan voorgaande jaren, was dat al gezegd? Een compliment aan de organisatie dus! En we kijken nu alweer uit naar het einde jaar :mega:
 
men moest ook een afthanse lading aan threads doorworstelen om te kunnen luisteren/stemmen...
vandaar ook dat de top 3 overeen komt met de 3 best beantwoorde threads:
https://www.synthforum.nl/forums/forumdisplay.php?f=78&daysprune=-1&order=desc&sort=replycount

die threadjes kwamen zeer vaak in de nieuwe berichten lijst te staan, meer kijkers, meer reacties enz enz...
de eerste inzenders hadden gewoon veel meer exposure...

Precies. Het is dus een beter idee om een aparte lijst te maken, los van de forum threads, waar men dan vervolgens op kan stemmen.
 
Het is dus om dit soort van discussies te vermijden dat de contest dit jaar op deze manier is georganiseerd veronderstel ik.
Al bij al is het daardoor dus heel beschaafd gebleven. Maar ook wel een beetje steriel.

... en waarom heeft iedereen het altijd over de top 3 en nooit over de top 4? ... :D
 
Het is zeker wel 'ne schone song', laat de overwinning je smaken. Ik hoop dat dit niet je laatste werkje wordt!!! Ik wil meer, ik wil een volle plaat? ;).
 
Aan trigg die gewonnen heeft, Proficiat.
Aan allen die niet gewonnen hebben, ... ook proficiat.

Uiteindelijk is meedoen belangrijker dan winnen en was het een leuke competitie. Mooie inzendingen en goede reacties. 'k Ben nu al benieuwd naar de inzendingen van 2009.
 
contest 2009

contest 2009

komt er dit jaar nog contest 2009. gewoon een vraagje? of dit jaar een 7/8ste contest
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top