snitch - Sisyphus

Lekker, stuitert lekker door, de D&B mocht wel iets droger en meer mid, en af en toe een grommend jungle / dubstep LFO/Wobble basje had ook nog wel gemogen
 
Prima track, voor mij komen de tingelingetjes net iets te hard over.
 
Weer dank voor de reacties. Ik mis ook nog iets in de track, maar ja: deadline..
Er broedt een remix :kimono:
 
Goed man! Die lead synth is heerlijk. Tempo wisseling maakt het helemaal af. stem.
 
Sferische geluiden zijn heel mooi. Basdrumsound en het tempo kunnen me niet echt bekoren maar dat komt omdat dit helemaal mijn smaak niet is. Ik hoor in ieder geval wel dat het met veel enthousiasme gemaakt is.

:doei:
 
Een viezere/bredere bass sound mag er wel bij. Dat is nog een beetje ingehouden. Melodie/spanning/opbouw wel heel vet. Dus conclusie: even flink door de modder scheuren ermee :)
 
Track weet me van begin tot eind te boeien. Mooie heldere en sferische sounds, van uptempo naar DnB en dan nog die tempowisseling die ook nog werkt. Knap hoor.
 
Heerlijke duistere vibe deze D&B track :okdan:
Mag wat mij betreft mag ie nog meer beukend doorkomen. Het laag lijkt me net iets te veel weggefilterd.
 
Gave track. Blijft lekker die breakbeats. Fijne tempowisseling ook. Lekker donker sfeertje, mooi gemaakt!
 
D&B altijd goed. Brede airy pads altijd goed. Maar ik trek die gabberkick gewoon helemaal niet. Echt jammer, omdat het verder een bijzonder interessante inzending is. Die vertraging ineens is super vet!
 
Ja +1!
 
Ik vind de space sounds lekker klinken, maar in verhouding te hard met de beats. Er zit ook een portie te veel hoog in de bells wat mijn oren/hersenen minder prettig vinden. De sounds op zich zijn zeker mooi. De patterns zijn relaxed, de ruigere slomere beats op 't eind zijn nog toffer!! Volgens mij kan deze nog wel beter tot z'n recht komen.
 
Back
Top