iemand die 'Beryllium' kent?

Kort antwoord : nee. Ik ken ze niet.

Lang antwoord : als je momenteel niks doet met je tracks en reëel gezien niet verwacht dat het melkkoeien gaan worden, gewoon proberen.
Geld verdienen in de muziekbusiness is sowieso een vak apart. Tegenwoordig is iedereen met een laptop producer / muzikant en is het aanbod groot en de verzadiging ook.
Niet dat je blind ergens in moet stappen, maar met een paar tracks proberen kan volgens mij sowieso geen kwaad.

I.i.g. leuk man. Ik zou me wel vereerd voelen.
 
Kort antwoord : nee. Ik ken ze niet.

Lang antwoord : als je momenteel niks doet met je tracks en reëel gezien niet verwacht dat het melkkoeien gaan worden, gewoon proberen.
Geld verdienen in de muziekbusiness is sowieso een vak apart. Tegenwoordig is iedereen met een laptop producer / muzikant en is het aanbod groot en de verzadiging ook.
Niet dat je blind ergens in moet stappen, maar met een paar tracks proberen kan volgens mij sowieso geen kwaad.

I.i.g. leuk man. Ik zou me wel vereerd voelen.

een album ga ik gewoon proberen, want dat wilde ik al lang, sowieso.

en idd, best leuk. en ik herhaal, het zijn meer enthousiaste muzikanten, die een groter platform voor henzelf en anderen willen kreëren, dan een echt label, wat me ook bevalt.
en idd niet blind, nog even een paar praktische zaken.

en wil zeker 2 of 3 tracks vervolmaken, met vocals. die liggen al té lang te liggen...
 
Uiteindelijk vele verschillende meningen met elk een punt of niet maar tis uiteindelijk jouw keuze, simpel.
Gaat het niet zoals je verwacht jammer dan.Maarrrrr het kan ook gewoon goed gaan.
Dus als je er zo tegen aan kijkt wie houd je tegen?:okdan:
 
Back
Top