Mono instrument panning?

Hieraan gerelateerd, ik kwam er dus laatst pas achter in Logic Pro de standaard pan knop op een stereo spoor een “balance” knop is. Dat wil zeggen als je hem naar links draait hij gewoon volume van het echter kanaal naar bekenden draait. Als je rechter muisknop doet kun je stereo pannen, dan neemt hij informatie van het rechter kanaal mee naar het linker kanaal. Had er eigenlijk nooit over nagedacht dat hier een verschil in zat.
 
Zo, een paar rare autocorrects van mijn telefoon, maar moet dus zijn “rechter kanaal naar beneden draait” in de vorige post.
 
Hola.

In cubase kan je gewoon links of rechts pannen,zelfs stereo weer mono maken.

Groeten van Anreos
 
Ableton panned (pant? Pan't?) Op dezelfde manier, en heeft jammer genoeg standaard geen manier om daar iets aan te veranderen, maar er zijn wel een aantal goed-werkende maxforlive plugins die dat per track aanpassen. Ik zit nu op m'n telefoon, maar voeg later wel een link toe als daar interesse in.

Edit: leugens, hier is de link al: Track Stereo Pan version 2.0 by ssrmpc on maxforlive.com
 
de issue is al opgelost. Hij had een andere track niet op mute staan dus dubbel signaal.
 
Back
Top