Midi Amsterdam ervaring

Zelf denk ik daar iets anders over. Voor mij is de verkoper een mens die ook even ze dag niet kan hebben. Het kan zijn dat er thuis wat dingen spelen, de beller zelf kan ook een bepaalde toon hebben in het gesprek, of misschien… We maken allemaal wel eens fouten, en vergeten ook wel eens de rol die we spelen.

Natuurlijk kan dat, als mens vergeef ik dat de verkoper ook wel, mocht dat gebeuren. Vanuit zakelijk perspectief ben ik minder vergevingsgezind. Met het geld wat ik bij een ondernemer uitgeef is niks mis, ik mag verwachten dat wat ik daarvoor terugkrijg (product, service, bejegening) evenmin iets mis mee is. Als dat wel het geval is, ik wens de ondernemer het allerbeste, maar voor een volgende aankoop kijk ik hoogstwaarschijnlijk elders.

Helemaal als de aankoop voor de hobby is, van m'n ietwat chagrijnige garagehouder die m'n bijna-oldtimer toch maar weer repareert pik ik meer dan van iemand die mij iets verkoopt voor de vrijetijdsbesteding. Voor dat laatste moet ook het kopen van spullen gewoon een leuke en prettige ervaring zijn. Is dat niet het geval, dan maar een deurtje of webshop verder kijken.
 
Niets anders dan goede ervaringen met Midi Amsterdam & Tim.
Het gros van mijn gear komt dan ook al jaren bij hem vandaan.
Ook de aftersales dik in orde, dat kan ik niet zo snel van andere winkels zeggen.
Als een een keer een product wat duurder is dan bij een ander dan doe ik daar niet moeilijk over, ontloopt het elkaar significant dan vraag ik of de prijs nog actueel is. (Dat die enorm kunnen schommelen weten we hier allemaal)
 
Ik heb alleen maar goede ervaringen met MA. Het is eigenlijk wel jammer dat er op basis van 1 incident een topic geopend wordt. Wellicht zegt dit ook iets over u @krautrock1958 , met alle respect uiteraard :engel:.
Support the locals is al i can say !
Op Google staan wel meer 'incidenten' over de bejegening van klanten door deze winkel... Het heeft mij er ook van weerhouden om hier iets te bestellen.
 
Je kunt over bijna iedere winkel wel negatieve feedback lezen, want er gaat ook overal weleens iets mis. Zie de klaagzangen over Bax alleen al op dit forum, terwijl ik in al die jaren daar eigenlijk vrijwel altijd gewoon goed geholpen ben.
 
Het is eigenlijk wel jammer dat er op basis van 1 incident een topic geopend wordt. Wellicht zegt dit ook iets over u @krautrock1958 , met alle respect uiteraard
Het is mijn goed recht om ervaringen van anderen te vragen omdat ik deze eerste keer bij deze winkel niet zo'n fijne ervaring had en wil weten hoe dat met anderen zit.
Als je vindt dat dit iets over mij zegt terwijl Tim niets opstuurt maar dit wel belooft dan is dat aan jou maar dat vind ik niet zo respektvol naar mij toe want het klinkt alsof ik niet correct ben geweest?
In ieder geval bedankt zover.
 
Je kunt over bijna iedere winkel wel negatieve feedback lezen, want er gaat ook overal weleens iets mis. Zie de klaagzangen over Bax alleen al op dit forum, terwijl ik in al die jaren daar eigenlijk vrijwel altijd gewoon goed geholpen ben.
Ben ik helemaal met je eens, ik heb die slechte ervaringen ook niet met Bax, al heb ik ook wel eens het idee een B-stock artikel te ontvangen terwijl nieuw besteld is. Dit is bij Bax een veel gehoorde klacht die veel terugkomt in negatieve reviews, dus geen incidenten. Als je ze gelezen hebt kun je inschatten dat ook jou dit vroeg of laat overkomt.

Zo heeft iedere winkel sterke en zwakke kanten en daar maak je m.i. een afweging in. Persoonlijk vind ik een B-stock artikel ontvangen minder erg dan onvriendelijk behandeld worden.
 
Op Google staan wel meer 'incidenten' over de bejegening van klanten door deze winkel... Het heeft mij er ook van weerhouden om hier iets te bestellen.
Men schrijft over het algemeen alleen over 'slechte' ervaringen, als alles prima gaat dan hoor je niemand. het is een beetje 1 richtingsverkeer. En daarnaast Synth-nerds kunnen enorme azijn zeikerds zijn, dat weet ik uit ervaring op de 2e hands markt. Bam Stempel :)
 
Dan bij deze nog een ervaring met Midi Amsterdam: item besteld dat beschikbaar was op de website, onmidellijk een mooie mail gekregen dat de bestelling in orde was om hierna niets meer te horen tot een maand of 2 later. Waarna een mail komt dat de bestelling geannuleerd was.

Dir was mijn enige ervaring :)
 
Om welke module gaat het? Weten we of dat merk normaal gesproken modules inclusief schroefjes levert?

Ik heb zelf alleen ervaringen met de winkel in de jaren 90. Ze namen mij als 16 jarige niet bepaald serieus. Ik heb sindsdien nooit meer de behoefte gehad om er eens te gaan kijken of iets te kopen. (Ook niet toen ik een paar jaar terug verderop in de straat werkte.)
 
Het is mijn goed recht om ervaringen van anderen te vragen omdat ik deze eerste keer bij deze winkel niet zo'n fijne ervaring had en wil weten hoe dat met anderen zit.
Als je vindt dat dit iets over mij zegt terwijl Tim niets opstuurt maar dit wel belooft dan is dat aan jou maar dat vind ik niet zo respektvol naar mij toe want het klinkt alsof ik niet correct ben geweest?
In ieder geval bedankt zover.
Je zegt nu dat Tim belooft heeft iets op te sturen en eerder zeg je dat helemaal niets toegezegd werd?

Je spreekt jezelf nu tegen.
 
Laatst gewijzigd:
Je zegt nu dat Tim belooft heeft iets op te sturen en eerder zeg je dat helemaal niets toegezegd werd?

Je spreekt jezelf nu tegen.

Ik wacht een aantal dagen af of hij nog uit zichzelf schroefjes nazendt maar niets dus ik mail hem met de vraag of hij nog die paar schroefjes even kan nasturen en de volgende dag een mailtje dat hij ze zal opsturen.

Als ik jou was zou ik eerst beter lezen alvorens een stelling in te nemen, sorry dat ik het zo doe maar ik krijg een beetje het gevoel alsof je me probeert klem te zetten.

Dat vind ik niet netjes van Tim en anderen mogen er van denken wat ze willen maar dit vind ik geen goede nazorg dus dat was de reden dat ik dit topic opende omdat ik merkte nadat ik naar een module keek en die bij hem zag dat ik weerstand voelde om bij hem opnieuw te bestellen.
Als je de eerste keer iets koopt bij iemand en je ervaring is niet goed dan twijfel je daarna de volgende keer, dat lijkt me logisch en ik was benieuwd naar de ervaring van anderen.
 
Laatst gewijzigd:
Op Google staan wel meer 'incidenten' over de bejegening van klanten door deze winkel... Het heeft mij er ook van weerhouden om hier iets te bestellen.

Als ik jou was zou ik eerst beter lezen alvorens een stelling in te nemen, sorry dat ik het zo doe maar ik krijg een beetje het gevoel alsof je me probeert klem te zetten.

Dat vind ik niet netjes van Tim en anderen mogen er van denken wat ze willen maar dit vind ik geen goede nazorg dus dat was de reden dat ik dit topic opende omdat ik merkte nadat ik naar een module keek en die bij hem zag dat ik weerstand voelde om bij hem opnieuw te bestellen.
Als je de eerste keer iets koopt bij iemand en je ervaring is niet goed dan twijfel je daarna de volgende keer, dat lijkt me logisch en ik was benieuwd naar de ervaring van anderen.
Mijn fout... excuus
 
Het is mijn goed recht om ervaringen van anderen te vragen omdat ik deze eerste keer bij deze winkel niet zo'n fijne ervaring had en wil weten hoe dat met anderen zit.
Als je vindt dat dit iets over mij zegt terwijl Tim niets opstuurt maar dit wel belooft dan is dat aan jou maar dat vind ik niet zo respektvol naar mij toe want het klinkt alsof ik niet correct ben geweest?
In ieder geval bedankt zover.
Tja het is je goed recht. Maar hoezo is het interessant om te weten hoe het bij anderen zit. Er zijn namelijk altijd goede en minder goede ervaringen, bij alle winkels (zelfs bij de bakkerij om de hoek). Waarom moet je het hier delen. Wat is precies je goal. Andere "gedupeerden" vinden, je gelijk halen? En als je nu ziet dat er (overwegend) goede ervaringen zijn, ga je dan alsnog terug naar Midi om weer is wat te kopen. Je hebt je conclusie toch al getrokken aan je bericht te lezen. Ik vind het toch een beetje natrappen en ja ook dat is je goed recht. Maar dit is mijn mening. Je kan MA toch ook gewoon bellen en je uitspreken ipv hier een topic te beginnen......

Er word veel te veel gemekkerd over kleine dingen. Kijk om je heen......
 
Tot hiertoe enkel goede ervaringen met MA. Bij m'n meeste modules zaten bij mij standaard M3-tjes meegeleverd, maar gebruik ze nooit wegens Knurlies. Ik kan me voorstellen dat geen schroefjes hebben gewoon vervelend is, zijn nu ook niet schroefjes die ik even snel bij de bouwmarkt kan halen hier. 'k Zou zeggen stuur je adres via pb en ik doe er een aantal op de post, ik gooi ze niet weg maar heb er meer dan genoeg om iemand een plezier mee te doen.
 
Back
Top