Sloop dat 'dutch' en die Oberheim eraf en geef em een remake in hogere resolutie..
Er zit niet echt een logo aan. Wat je ziet is dit lettertype:
Abduction 2002 Font | dafont.com maar dan met de letters dichter bij elkaar.
Van de aangegeven logo's vind ik B het meest geschikt (met E als tweede keus), maar eigenlijk is er niks mis met het huidige (maar goed, ik ben ook bevooroordeeld in deze
). De "duistere periode" - tja, maar die is niet
veroorzaakt door het originele logo mag ik hopen.
Toen ik het logo wat er nu op zit had ontworpen (de vectorfile dateert van augustus 2004, go figure) had ik ook een variant gemaakt die wat meer FM8/TR909-gebaseerd was, maar die was het toen niet geworden (dit is overigens niet mijn late inzending; meer om even de tijdsgeest te schetsen).
Wat is er goed aan B? Het staartje van de tekstballon vormt gelijk het symbool voor een elektronische schakelaar - je hebt zowel de analoge yin als de digitale yang. Da's heel goed bedacht; het enige wat je er nog aan toe zou kunnen voegen zijn twee bolletjes, maar dit is cleaner en maakt het net zo duidelijk.
Wat is er niet goed aan A? Het lettertype is, sorry dat ik 't zeg, iets voor feestwinkels. De 4 balkjes staan niet netjes op een rijtje en er zit ook niet echt een symbool in. Het gros van de mensen hier is oud genoeg om synthesizers te beschouwen als sci-fi instrumenten; daar hoort iets futuristisch bij.
Wat is er niet goed aan C? Het Duitse "Keyboards" tijdschrift gebruikt al
DIN 1451 . De knop is sterk, maar mag meer knopachtig zijn.
Wat is er niet goed aan D? Typografie is prima, maar ook hier - wat is het symbool nou precies? Als je "SF" van C ziet; dat werkt ook prima op zichzelf. Alleen de S, echter...