eerste cubase frutsel

DJ41

Lid sinds 1834
Lid sinds
20 december 2001
Berichten
1.910
Locatie
Nieuwerkerk a/d IJssel
In plaats van meteen deleten heb ik er eens een mp3-tje van gemaakt. Ik weet ook niet of ik ermee doorga ofzo, zat gewoon wat te knoeien.

Ik denk ook dat niet iedereen deze style zal waarderen >:|

link 2 probeersel
 
Goooooooooooooooooeeeeed man!!!
Dit vind mijn vrindin heel vet. T was een goe en strak opgebouwde track. Samples of geluiden ik weet niet wat je hebt gebruikt namelijk zijn heel mooi op elkaar afgestemd.

Ik vertel lekkel niet wat dit voor stijl is want dan gaan er lekker meer luisteren.
 
Vind je het echt wat? hehehe. Vond het zelf maar matig eigenlijk?! Loopt wel lekker, maar ik heb er nog maar een half uurtje eraan gespendeerd. Ik moet hem dan maar afmaken.

Ik vond de bassdrum nogal "warrig", er moeten meer effecten in. Een goed begin maken en ik zoek nog leuke vocals.

synth : korg MS-2000
bassdrum: Jomox X-base
Clap + rest : TR-909

Niet veel bijzonders dus.... :confused:
 
Dat maffe 'fluitje' halverwege, is dat de MS2000?

Cool.. Lekker hakken!!! Ik ga mijn Aussie pakken..

Arv
 
Heeeeeeeeeej je vergeet het aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoooouw geluidje nog. Dat is dus wel een sample.

Op dat na dus instrumentaal. Netjes.
 
Klopt, dat was ik vergeten.... :)

Ben nu eindelijk bezig mijn zolderkamer te geluidsisoleren. Zal een stuk prettiger muziek maken worden. Ik heb nu alles op de grond staan enzo. dat werkt NIET prettig...
 
ik overstuur alleen op mijn mengtafel (via compressor, via een numark DJ mengpaneel dan weer de compressor, dan naar een kanaal en die 3 x doorlusen naar een ander kanaal. En dan krijg je zo'n bassdrum. Al vind ik hem een beetje "modderig" eigenlijk. Ik heb altijd moeite met mooie strakke bassdrums te maken.
 
Nou, ik vond hem juist heel goed. En toen ik in je gearlist keek zag ik niet echt een distortion pedaaltje ofzo iets dergelijks. Dus vandaar de vraag.
Ik vind dat de kick, ondanks de distortion, toch nog lekker veel punch heeft.
Blijkbaar kan je Behringer mengpanelen dus ook goed oversturen. Goed dat ik het weet.
 
Ik ben niets anders gewend, als ik Mackie zou hebben vond ik mischien Behringer ook ruk.... Nu ben ik er best tevreden over.

Ik heb eens distortion pedalen gehad, maar heb ze weer weggedaan, klonk echt nergens naar. KRKRKRKRRKRRK *RUIS*
 
Gaaf zeg.

Istie ook als ringtone te scoren? :)
 
Hey DJ41, klinkt zekers niet verkeerd.
Die bassdrum is echt wel vet, zo'n lekkere doorrol bass :D

Toppie :okdan:
 
Back
Top