- Lid sinds
- 12 oktober 2016
- Berichten
- 6.400
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Even een update: ze hebben me gelijk gegeven en krijg de 50 euro onderzoekskosten terug en ik mag hem opnieuw opsturen. Eerlijk gezegd ben ik er een beetje huiverig voor - bang dat ik hem weer maanden kwijt ben… maarja het moet toch opgelost worden.. iig fijn dat ze nu geloven dat er echt iets mis mee is.Ik heb inmiddels een video kunnen maken van het probleem, die heb ik naar ze gemaild. Benieuwd hoe het nu verder afgehandeld wordt..
Wat ik bij Thomann vaak 'vermoed' is dat ze het verzendlabel al printen (en dus aanmelden) en dan krijg je als klant een notificatie dat er een zending onderweg is.laatste x ik er dingen besteld had: alles zogezegd in stock, besteld op woensdag 16.00 uur, geleverd volgende dinsdagmidddag. (was geen vakantiedag ofzo tussen) komt ni veel van wat betreft besteld voor 23 uur, volgende dag geleverd. Dat ze tenminste dan eerlijk zijn betreft stock, of een deftige uitleg geven. ze hebben het zelf pas in verzending gezet op maandag,dus lag niet aan de leveringsdienst. Een geluk dat het deze keer geen zaken waren die nodig waren voor het komende weekend. (wat ik eerder al wel heb voor gehad bij hen.) en als uitleg kreeg dat ik het dan maar moest terug sturen :s
Als het dan dezelfde dag verzonden wordt, prima. Maar ik heb nu een aantal keer anders gehad.Dat is bij heel veel bedrijven zo en is ook niks mis mee. Verzendlabel is gemaakt, dat laten ze weten en de rest volgt daarna vanzelf. Toch?
Geen stress hoor, meer vinden dat je moet doen wat je zegt.Tsja, als je zo krap plant dan vraag je ook om stress. Brug open, verkeerde blaadjes op de rails, ijzelaanval, de hond verkouden. Het valt soms allemaal niet mee.
'k Herken dit wel van PostNL, die beginnen zodra een verzender een pakket heeft aangemeld meteen een opmerklijk snel bezorgmoment te noemen, wat in de praktijk dan altijd te optimistisch bleek te zijn.Dat is bij heel veel bedrijven zo en is ook niks mis mee. Verzendlabel is gemaakt, dat laten ze weten en de rest volgt daarna vanzelf. Toch?
... PostNL ... bezorgmoment
Met PostNL ook meer dan eens gehad dat de track-and-trace laat zien dat de bezorger al onderweg is om het af te leveren, maar even later is het gewijzigd naar de volgende dag. Met UPS of DHL dit niet meegemaakt.
Dit ben ik je eens.Het probleem is dus niet zozeer het aanmaken van het verzendlabel maar meer de uitvoering die daarna volgt.
Na louter positieve ervaringen heb ik nu voor het eerst een issue met bax. Microfreak gekocht, na een half uurtje klooien merkte ik dat het niks voor mij is dus meteen retour en nu willen ze 25 minder teruggeven omdat die geregistreerd zou zijn terwijl ik niks geregistreerd heb. Ben benieuwd hoe dit afloopt.