Deleted member 34904
Gedeactiveerd account
- Lid sinds
- 7 mei 2010
- Berichten
- 421
De Bax van eeen paar jaar geleden is een andere Bax dan tegenwoordig.
Behalve dat de service minder wordt is er ook zoiets als laagste prijsgarantie.
Als je vrooeger iets bij de concurrent had gezien wat goedkoper was dan pasten ze als je belde ook de prijs aan, een half jaar terug deden ze dat niet meer.
Het lijkt er op dat Bax na een paar jaar zich in de markt gevochten heeft langzaam maar zeker een aantal dingen nu anders/slechter doet, waarschijnlijk onder druk van de concurrentie?
Ik betrapte me er op dat ik van de week naar een synth keek en zag dat ie bij Bax net iets goedkoper was dan bij Thomann en Musicstore maar dat ik toch liever niet meer bij Bax koop en da's jammer want ik heb daar zo'n 15 jaar altijd fijn gekocht.
Ik vind goede service belangrijker dan een tientje goedkoper of zo.
Ik ben er ook klaar mee. Ik heb die paypal dispute gemaakt. Toen waren ze heel snel met wel echt terugbellen. zegt hij, ik maak direct een credit nota aan en maken we het terug over naar paypal. nog niks.
Maarja, ik ben beleefd geweest aan de telefoon. Ja ik heb een paypal dispute gemaakt, want ik vind het niet netjes dat de levertijd van 3 dagen naar backorder gaat en dat je ook nog zegt dat je me gebeld heb.
Naja goed, ik verwacht eigenlijk nog niks van Bax deze week. Dat op 1 knop drukken 'zal wel op de hoop zijn beland'