Interview met Ben Liebrandt

Ja, ik vond het ook leuk om alle gestelde vragen nu beantwoord terug te zien!

Een Merci Beaukoetje voor Ben. (en voor de redactie van het forum, die de contacten heeft gelegd!)

Ben benieuwd welke snelle producer de volgende wordt aan wie wij onze vragen mogen stellen...>:|
 
Ik zou wel eens een Q&A willen hebben met iemand die geluiden (SFX) en/of muziek maakt voor films.
 
ik had al zo'n vermoeden dat die TCC delays iets speciaals waren!

Die site van Ben is wel een goeie plek voor alle technische details voor het mixen a la Liebrandt style. Nu moet ik alleen nog effe een Akai DD1500 op de kop tikken :)


Arv
 
Origineel geplaatst door bikkel
Ik zou wel eens een Q&A willen hebben met iemand die geluiden (SFX) en/of muziek maakt voor films.

Yup, ik zou idd ook wel eens een Q&A willen zien met iemand die meer iets in de 'multimedia' sfeer doet. (of meer richting de jazz/pop ofzo)
 
Mij lijkt wel een interview met een synthguru ook wel toppie.

Bijv. die bij http://www.sonikmatter.com gepubliceerd worden zijn errug strak.
 
Dank jullie wel voor de complimenten. :) :) :) Het is iedere keer toch weer een bats werk om te editen, dus fijn om te zien dat het gewaardeerd wordt.

De producer voor juli ligt al vast en wordt komend weekend aangekondigd. Ook ik ben er voorstander van dat er eens iets anders als een producer van dance muziek wordt bevraagd. Zat voor augustus te denken aan de band Beef. Zegt jullie dat iets. Vindt ze zelf nl. erg ok.

Film en FX? Moet eens zien of ik in contact kan komen met Hennie Vrienten :). Als jullie nog producers weten houd ik me aanbevolen. Dat scheelt weer zoeken naar adressen!

Greetz,

Yawgmoth
 
wat zouden jullie vinden van Olav Basoski? aardige gozer ook...

of als je het over sound-design hebt is Rob Papen wel da man ;)

Olaf
 
hennie vrienten....ik HOU van doe maar!
 
DOE DE DUB!
 
ik vond het intervieuw in eerste instantie maar niks met ben
maar toen ie vol lof over speedy j sprak
was alles weer ok ja meneer paapen lijkt me ook wel leuk

groetjes dennis
 
over speedy J gesproken.....
 
kwam em gisterennacht nog tegen in de rotterdamse haven, met een laptop en een micromodular ;)
 
Origineel geplaatst door olafmol
wat zouden jullie vinden van Olav Basoski? aardige gozer ook...

of als je het over sound-design hebt is Rob Papen wel da man ;)

Olaf

Rob Papen, :halleluja :halleluja :halleluja , dan zit ik alvast op de eerste rij als dat zou kunnen.

Trouwens, eigenlijk geen slecht idee om telkens een persoon uit een 'andere branche' te interviewen.
 
Er is altijd belangstelling, maar ik leg de prioriteit wel even bij niet dance producers. Aan dance hebben we recent voldoende aandacht besteed meen ik.

Greetz,

Yawgmoth
 
Back
Top