Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

500 piek voor een 606 is niet echt een koopje lijkt me eerlijk gezged.
 
Audiowerk8 voor nop, lag bij me stagebedrijf op zolder.
Vroeg ik doe je nog wat met deze soundcard ?
Nee, neem maar mee samen met deze Logic Audio Platinium Dongle.
Moet alleen nog een breakout cable voor 15 euro bij :D
 
SDS-3

SDS-3

Een volslagen unieke SDS-3 in hele goede conditie.. met originele manuals, 4 drumpads en triggerboxje..

Voor 265 Euro inclusief verzend en rembourskosten.

Binnenkort overigens te bewonderen in de "Analogia" rubriek van muziekblaadje "Interface".
 
Blikje Heineken...

Blikje Heineken...

Dat blikje Heineken hier voor mijn neus.. 1 Euro 40 bij de frietboer om de hoek.. ook een goeie deal wat mij betreft!
 
mijn beste deal was nog niet eens zo heel lang geleden. ik uploade wat patches voor de novation nova op een website en kreeg er een a-station voor terug :D kmoet m nog wel ontvangen maar als t goed is, is dat zeer binnekort..hoop ik :D
 
euh,via e-bay heb ik mn waldorf pulse voor 500 gulden gekocht, is niet zon gekke prijs geloof ik. Ben er in ieder geval erg blij mee.
 
Alpha Juno 2 (zonder ritmes!)

Alpha Juno 2 (zonder ritmes!)

Mijn beste deal was een Alpha Juno 2 die ik ging halen in Breda voor 550 guldens. Hij was in perfecte staat en de bekende "What The.."-sound zat er nog in, deze zit namelijk in de membank, niet in de preset.
De man had wel met ons te doen, hij zei nog nadrukkelijk dat in deze synth geen ritmes zaten enzo! Ik moest er me niet zoveel van voorstellen ofzoiets. Okay, meenemen die hap en ik ben nog steeds aan het balen 8) dat er geen ritmes in zitten...

Greetzz,

Ribbens
 
perfecte Juno6 voor 400 pieken..moest alleen die "I love my hazewindhond" sticker eraf halen ;)
 
hmmm, kan beter zeggen wat voor miskopen heb ik vroeger gedaan....

TR626 400 piek, Nieuwe Yamaha CS1x (mijn eerste aankoop) 1400 piek (aaaarrrgghhhhh,sh*tding), MC303 600 piek, JUNO 1 650 piek, S2000 1400 piek (kaal ARGGGGHH)

(Gelukkig ben ik dit al weer vergeten na al die jaren, krijg nu al weer een brok in mijn keel...:(

Heb wel een keer een JUNO2+splinternieuwe PG300 programmer voor 400 piek gekocht...

Ach ja... blijft een dure hobby heheheh...
 
nou zullen we het maar niet over me huis hebben ?

verdubbeld in waarde binnen 1 jaar :P

maar me grootste deal was een tb303 voor F300

slechste deal die tb met vette winst verkopen

en dan een tr 909 voor F3000 kopen :(

grrrrrrrr
 
Mijn beste deal:
Een Korg Karma voor maar €1420 met EXB-MOSS en dit aan huis geleverd, en ik had niet eens dat EXB-MOSS kaartje besteld, bleek een aktie te zijn van Korg :okdan:
Mijn slechtste deal:
Een Roland MC-303. Was wel erg goedkoop maar heb intussen gemerkt dat 'the groovebox thing' niet mijn ding is:(

Iemand een MC-303?
 
Die Triton... Die heb ik voor een hele mooie prijs. Een paar maanden terug heb ik hem nieuw voor 2380 euro bij Feedback gekocht. Mooie klanken en een sampler die eigenlijk nog bruikbaarder was dan m'n mpc2000xl.
 
Die Tannoy Red's van mij waren een echte vette mazzel! Kostten destijd een stukje meer dan 10.000 piek per stuk. Toen Tannoy met de produktie stopte, stonden er natuurlijk nog twee in de demo-ruimte van de importeur. Kon ik samen kopen voor 6000. Had daarna wel enige financiele problemen, maar ik hoef de rest van mijn leven geen nieuwe speakers meer.
Maar nog beter was mijn Teac 24/8/2 studio mengtafel. Was wegens aanschaf van een grotere console door een theatergroep overbodig geworden, maar ze wilden hem graag inruilen voor een complete Atari-set met extra harddrive. Mijn mengtafel is nog steeds in gebruik. Van die Atari ben ik niet zo zeker....
 
Mijn MC303 heb ik ooit van een kennis overgenomen omdat hij er niets uitkreeg ...... en dat was voor 300 piek!!!

CP
 
Back
Top