Ik krijg geen nieuwe onderwerpen meer!

Auxillary

Ouwe rot
Lid sinds
16 januari 2002
Berichten
608
Ik vond het altijd wel handig als ik op de button ´FORUM´ klikte ik een lijstje kreeg met de nieuwe onderwerpen en artikelen in bestaande threads. Maar ik krijg nu steeds 0 onderwerpen en 0 nieuwe artikelen! Dat kan toch niet?
Zeker over een periode van ±36 uur!!?

Is er iets met de database/software of zo?

Eric
 
Is ons ook al opgevallen. We zijn aan het kijken wat er aan de hand is..
 
En dit probleem heb ik dus nog steeds! Het is een aantal keren wel gelukt maar nu krijg ik weer na ± 24 uur weer 0 nieuwe berichten en dat kan toch niet?

Eric
 
vaag. bij mij werkt het gewoon en heeft het eigenlijk de hele tijd gewoon gewerkt.
 
Nou dan weer wel en dan opeens weer niet!

Net na de vorige post deed hij het weer wel!?

eric
 
Ik snap er geen reet van op mijn werk no problen (iE5.5sp2)

Thuis (IE6) heb ik t zelfde probleem.
 
Hee Twin-X,

Ik heb dus inderdaad ook IE6! Misschien ligt er daar een probleempje?

Eric
 
ok, hier heb ik vaker van gehoord:

IE6 schijnt standaard cookies NIET te accepteren. misschien dat hier het probleem ligt. tijd om IE's security features dus even te tweaken :)
 
Ik heb het dus met verschillende versies van IE.
Stom genoeg trad het bij mij in een keer op 3 verschillende PC's tegelijk op (met IE 5.5 en 6).

Het is te omzeilen.
Wanneer je direct linkt naar "View new posts" in plaats van eerst naar de hoofdpagina te gaan en dan de nieuwe posts te bekijken, werkt het wel :)
Dus open de DSF met deze link en je bent weer bij:

https://www.synthforum.nl/forums/search.php?s=&action=getnew
 
ik heb die problemen ook de ene keer wel en de andere keer weer niet.
 
Ik heb t probleem gevonden (denk ik). Als je nieuwe items wilt viewen dan mag je geen link aanklikken op de aktieve onderwerpen op de homepage. Dus ik zal ff kijken wat t nou exact is.
 
Wat heb ik nou weer in m'n pap

Wat heb ik nou weer in m'n pap

Ik zit al enkele dagen met hetzelfde probleem opgezadeld en vind maar geen oplossing.

En zonder deze handige feature loop ik gewoon verloren. Is er al een oorzaak (lees boosdoener :( ) gevonden ...enneh een oplossing natuurlijk.
 
Back
Top