e-Gloomy-nations - Pimp Your House (Work in Progress, hulp nodig)

PS. Zijn er nog tracks waar ik overheen heb gekeken en nog niet heb gefeedbacked ? Laat het me ff weten, want ik ben een beetje "de weg kwijt".

Knuffs allemaal :)
 
Thanks Harry, leuk van je om te luisteren en te feedbacken, apprecieer ik van harte. *D

Ik heb er een vocals ingestoken, een paar Oosterse oeh's en ah's.. en een onliner van een mannenstem.

Ik heb terwijl al 30 uur gewerkt aan dit project en het zal nóg ettelijke uren duren voordat alle feedback is verwerkt.

De nieuwe versie klinkt belange niet hetzelfde als de track die jij gehoord heb, maar ik ga de WIP op SC laten staan, als ik de nieuwe upload.. dan kunnen de luisteraars opmerken, hoe goed het is om feedback te vragen en te verwerken.

Het nummer (WIP) is, op een paar dagen, al meer dan 100x beluisterd op SC, meestal dankzij jullie op SF, waarvoor mijn uiterste dank !!! :luv:

Even laten weten dat mijn nummers beter klinken na het herstructureren van mijn workflow.. Vroeger maakte ik eerst de volledige structuur/raster.. Nu maak ik alles eerst af, terwijl ik produceer, dus instant editing.

We doen rustig voort.. *D

Fijne zondag allemaal, geniet van het leven ! En alles goeds !

Gloom :)
 
Ja, grooved lekker ! Even iets over vocals : op voorwaarde dat je de 'juiste' vocal hook vind betekenen vocals ALTIJD een meerwaarde voor een track. Ga dat zelf na en luister 100 tracks en tracht door de vocals heen te luisteren. Je zal dan merken dat de muziek alleen eigenlijk niet zo veelbetekenend is...
 
tracht door de vocals heen te luisteren. Je zal dan merken dat de muziek alleen eigenlijk niet zo veelbetekenend is...

Thanks a lot Skelet !! Fijn van je :-)

Raar, ik denk daar anders over.. de muziek is altijd uiterst veelbetekenend, behalve in rap en hiphop waarschijnlijk.

Mijn nieuwe track komt eraan. Ik heb 90% van de gekregen feedback verwerkt, het klinkt geweldig, vind ik.

Dank jullie allen ! :)
 
De track is af dankzij jullie hulp, hartelijk dank allemaal.

Hier vinden jullie de afgewerkte versie die ik jullie graag laat beluisteren en becommentariseren :

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=215706

Ik hoop op veel reacties en luisteraars.

Het is de bedoeling dat nieuwelingen de twee tracks kunnen vergelijken en kijken welke feedback daarvoor nodig was.

Ik vind'm erg mooi geworden, thank you so so much !

Ook voor de vele luisteraars die liever niet feedbacken.. Top !

:dj:

PS Gelieve niet meer op deze pre-track te reageren, maar te surfen naar bovenstaande link.

Fijne dag allemaal, dat alles goed mag gaan ! Cheers, Gloomy 8)
 
Back
Top