e-Gloomy-nations - Disruptive Zen, 19 Sound Effects

Dank je wel man, heel erg leuk van je. Dus volgens jou moet ik mijn fragmenten korter maken ? Meen ik begrepen te hebben ? ;)

Korter is het niet... Het is dat je nu meerdere geluiden tegelijk gebruikt. Ik kan me herinneren dat de eerder sample libraries meer geisoleerd waren en daardoor makkelijker bruikbaar...

Er staat er nog een op de plank om opgegeten te worden door mn digitak 8~
 
Zeker niet "ongemasterd" maar met een ander doel voor ogen.

Iets concretere voorbeelden van wat ik bedoel

#1 zwemt in reverb. Prima keuze. Als je dit als audio onder bijvoorbeeld een video zet: prima bruikbaar. Wil je het in een eigen track verwerken, dan zit de reverb in de weg en heeft een droog/droger stukje audio de voorkeur.

Iets soortgelijks met stukjes met niet zozeer reverb maar vooral een behoorlijk breed stereobeeld. Dat kan een nadeel zijn als je zo'n stukje ergens anders bij in wilt mixen. Maar achteraf stereo beeld versmallen is een stuk makkelijker dan reverb vermideren

Dan zijn er de de polyfone en/of multitimbrale stukjes. Kan (her)gebruik ook lastg maken.

Niets ten nadele van jouw resultaten. Mijn suggesties gaan vooral over potentieel gebruik in een mix met andere audio.

Okee, ik ga ermee aan de slag. Bedankt man, ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Maar eigenlijk is het niet de helemaal de bedoeling om mijn fragmenten te verwerken in tracks (dat mag wel, maar moet niet) Ik dacht eerder aan intro's, outro's, presentaties, kortfilmpjes, enz.. :) Thnx again ;)
 
Lekker doorgaan.

Doet me erg deugd om te lezen, dank je wel om je tijd te nemen om te luisteren en te beoordelen, Jan. :luv:
 
Dat klinkt allemaal erg indrukwekkend.
Mijn complimenten hiervoor!

Robi, je bent een fijne en optimistische kerel.
Dank je wel makker, doet deugd om te lezen !

:)
 
Korter is het niet... Het is dat je nu meerdere geluiden tegelijk gebruikt. Ik kan me herinneren dat de eerder sample libraries meer geisoleerd waren en daardoor makkelijker bruikbaar...

Er staat er nog een op de plank om opgegeten te worden door mn digitak 8~

Oh hoe leuk, ben erg benieuwd.. Dus meer bruikbaar maken door geluiden te isoleren, goeie tip, dank je wel. :)
 
Dit moet ik even kwijt :

't Is jullie wellicht al opgevallen dat ik al verschillende weken geen muziek meer produceer.. De laatste "track-upload" dateert al van begin maart. Sindsdien heb ik haast geen producer pc meer aangeraakt.

Reden ? Een veel te lage bloedsuiker spiegel, met andere woorden "diabetes" met heel lage suikerwaarden. De dokters overleggen nu of ik al dan niet naar het ziekenhuis moet. Binnenkort weet ik meer.

Ik hoop weer snel de kracht te vinden om te kunnen produceren. Want dit is maar niets.

:(
 
Goed nieuws : Insuline halveren en meer controle's. Geen opname dus, oef.

Hopelijk snel terug muziek maken.. is echt afkicken van produceren, haha. :W

Dat kan ik me voorstellen, Jan. Fijn dat er geen opname volgt!

Nu maar hopen dat je snel weer de kracht en inspiratie krijgt om die New Beat track af te maken waar je het een tijdje terug over had. :D
 
Back
Top