Gloomy ft. Moodlifter - You Make Me Happy

Bekijk bijlage 3804941
Hey Fifth Bot, dank je wel voor je eerlijke uitleg. Maar ik begrijp het gewoonweg niet. Iedereen die hem tot nu toe gehoord heeft, vindt dat ie een prachtige stem heeft. Ik vind dat eigenlijk ook. Als je wil mag je eens luisteren naar de insert, dat is een track die Matt ingezongen heeft op de muziek van Mechris. Vind je bij deze zijn stem ook zo vreselijk klinken, of is dit al beter? Als je'm even slecht vindt, dan maak ik me geen zorgen meer, want ik vind deze bijlage supersterk :) Thnx m8! :)
Ik denk dat je je dan geen zorgen hoeft te maken, want hoewel de track hierboven minder vals is, bezorgt ook deze me bepaald geen kippenvel haha! Smaken verschillen Jan, en niet “iedereen“ (buiten mij) in dit draadje vind hem een prachtige stem hebben....

Nee, ik weet het, maar ik zit op verschillende fora en daar zijn de commentaren betreffende de stem beduidend positief, daarom dat ik het wat raar vind. Maar ja, case closed, want dit is gewoon een kwestie van smaak. Ook leuk te weten dat ie minder geapprecieerd wordt, dus dank je wel Bot! :)

Goede vocals en lekker stukje muziek, (The Cure?)
Beetje Sarcastic happy...:D:o:
Jaren 84/88 sound.:okdan:

De Cure schoot me ten verste niet binnen, 84/88 kan ik me in vinden, ook al denk ik dat ie erg progressief is. Dank jullie wel jongens, mooie feedback!

Back