Gloomy ft. Moodlifter - You Make Me Happy

Bekijk bijlage 3804941
Hey Fifth Bot, dank je wel voor je eerlijke uitleg. Maar ik begrijp het gewoonweg niet. Iedereen die hem tot nu toe gehoord heeft, vindt dat ie een prachtige stem heeft. Ik vind dat eigenlijk ook. Als je wil mag je eens luisteren naar de insert, dat is een track die Matt ingezongen heeft op de muziek van Mechris. Vind je bij deze zijn stem ook zo vreselijk klinken, of is dit al beter? Als je'm even slecht vindt, dan maak ik me geen zorgen meer, want ik vind deze bijlage supersterk :) Thnx m8! :)
Ik denk dat je je dan geen zorgen hoeft te maken, want hoewel de track hierboven minder vals is, bezorgt ook deze me bepaald geen kippenvel haha! Smaken verschillen Jan, en niet “iedereen“ (buiten mij) in dit draadje vind hem een prachtige stem hebben....

Nee, ik weet het, maar ik zit op verschillende fora en daar zijn de commentaren betreffende de stem beduidend positief, daarom dat ik het wat raar vind. Maar ja, case closed, want dit is gewoon een kwestie van smaak. Ook leuk te weten dat ie minder geapprecieerd wordt, dus dank je wel Bot! :)

Goede vocals en lekker stukje muziek, (The Cure?)
Beetje Sarcastic happy...:D:o:
Jaren 84/88 sound.:okdan:

De Cure schoot me ten verste niet binnen, 84/88 kan ik me in vinden, ook al denk ik dat ie erg progressief is. Dank jullie wel jongens, mooie feedback!

Hey luitjes,

Weten jullie het nog? Ik zocht een zanger en heb er eentje gevonden. Matt van America.

Dit is wat we ervan gemaakt hebben:

(gratis download)

Please enjoy this collaboration between Matt Magee and Jan Gloomy. The original song already exists, but I was looking for someone to sing... and look, a present fell out of the sky, again.

A track about being close to your loved ones in the horrible times of the Covid-19 second Luckdown.

M@ is a Garage band vocalist from New Jersey trying his hand at the EDM genre.

Now that Covid has struck, we are all locked down, so there are no face-to-face practice and playing out is impossible.

At this point, he is just seeking out new collaborators and experimenting heavily with a new tone, expression and voice.

________ You Make Me Happy Lyrics________

You bring the sunshine to my day
..and the sparkle in my night
I can’t resist your passionate ways
Cuz you’re my sunny little sprite

…and the way you’re lifting me up
From the gutter to penthouse suite
You’re a small child’s present at Christmas
You’re the flutter in my heartbeat

You make me happy-----yeah yeah
when you are sleeping next to me
I’m myself when your with me
---
Roller-coaster
Butterfly
You’re my girl I
don’t know why
You’re my sunshine
Your the way
You make me happy
Everyday
Playing catch me
If you can
Run an catch you
I’m your man
I just don’t know
What to do
Cuz I love you
And your Blue---------- slide down scale
So So Blue

when you are dancing close to me
when I’m with you I feel free

when you are gaming close to me
Cuz when I’m with you I can be me

Oooooo
Ooooooooo

Free high quality download of the original version;

You Make Me Happy, by Gloomer

from the album "Woke":

Woke, by Gloomer

Check out my blog regularly :

Message From One

Gloomy's Life's Work (communicate with 1: your “Absolute Consciousness”, Your God, your Allah, etc.:

Gloomy’s Life’s Work (communicate with 1: your “Absolute Consciousness”, Your God, your Allah, etc…)

Gloomy is a producer based in Belgium. Heavily influenced by the real Belgian New Beat and Metal, his music is a sonic representation of the mind and soul that is called Gloomy. You can download all of his tracks FOR FREE in high quality on :

Gloomer (e-Gloomy-nations & Gloomer).

"Dark Dance or dance floor food for those who are not averse to a club with dirty tiles, broken lamps, trance, black walls and electronica with a punk attitude such as KLF." Source: Limbomania Guide 2007.

Visit my Soundcloud profile for the latest updates:

Please enjoy & Be1!

Gloomy & M@ :-)

Dank bij voorbaat om eens te luisteren en een commentje na te laten.

Gloomy :-)

Hey lieve forumleden. Dit is dé Kerstplaat bij uitstek. Effe bumpen dus :)

En zet het maar goed luid voor jullie partner, familie, of wie dat je ook lief hebt.

Ho Ho Ho :)

Gloomy

Mooie nummers en goede zanger ...:okdan:

Wel is het moeilijk om een stijl te vinden voor deze '80 sound zang (The Cure, David Bowie ect...)
verder zijn het lekkere pop nummertje's waar je tegen moet kunnen...:D8)

Ah, Ik herhaal me zelf... tja,
ik wil wel eens nummers doorelkaar gooien op een treat...

Back