Pimp Your House, afgewerkt - leer een dingetje of twee..

zozo....los van dat het mijn stijl muziek niet is. Petje af hoor Gloomer.
De mix zit echt supergoed in elkaar. Geluidjes komen ook op het juiste moment, erg prettig gecomponeerd.
Ik vind dit tot nu toe je beste!!!
 
Supergoed man, het moge duidelijk zijn dat jouw house af is en niet meer gepimpt dient te worden! Vanaf hier kan het alleen maar bergafwaarts gaan!
 
zozo....los van dat het mijn stijl muziek niet is. Petje af hoor Gloomer.
De mix zit echt supergoed in elkaar. Geluidjes komen ook op het juiste moment, erg prettig gecomponeerd.
Ik vind dit tot nu toe je beste!!!

Echt waar ?!!! *D

Dat verdient een pilsje straks :biertje:

Maar allemaal gemaakt dankzij jullie feedback :luv:
 
Supergoed man, het moge duidelijk zijn dat jouw house af is en niet meer gepimpt dient te worden! Vanaf hier kan het alleen maar bergafwaarts gaan!

Oei, en ik wil alsmaar betere en betere muziek maken 8) dat wordt moeilijk, want jullie geven zo goeie feedback.. kan jullie niet genoeg bedanken ! Thanks Dilago, mooie woorden. ;)
 
lekker plaatje. Loopt allemaal lekker door

Thanks man, lekkere feedback, doet me deugd dat je'm goed vindt.. Doe zo maar verder, zou ik zeggen :dubbel:

Bedankt voor je bezoekje flyweight ! :okdan:
 
Dat verdient een pilsje straks :biertje:

Tis dan ook weer vrijdag, cheers! Ik vind dit ook het beste wat ik tot nu toe van je gehoord heb. Lekker ruimtelijk, afwisselend en volgens mij ook die new beat invloeden waar je laatst mee bezig :okdan:
 
Tis dan ook weer vrijdag, cheers! Ik vind dit ook het beste wat ik tot nu toe van je gehoord heb. Lekker ruimtelijk, afwisselend en volgens mij ook die new beat invloeden waar je laatst mee bezig :okdan:

Jààà, 't is weer weekend :D
Niet dat dat veel verschil maakt hier, maar toch :P

Wow, de beste track van me, dat is natuurlijk het mooiste compliment dat ik kan krijgen, waarvoor mijn uiterste dank. Inderdaad, bij mijn hoor je heel vaak New Beat invloeden, daar liggen mijn roots.. en bij de Metal natuurlijk.

FYI Ben nu bezig, heb de energie gevonden, aan een nieuwe track. Totaal andere stijl, maar ik vind hem heel erg goed klinken. De bedoeling was met 2, maximum 3 noten een goeie track te creeëren en dat is blijkbaar goed aan't lukken.

Ik hou jullie op de hoogte.

Thanks voor alle reacties ! :halleluja
 
Oei, en ik wil alsmaar betere en betere muziek maken 8) dat wordt moeilijk, want jullie geven zo goeie feedback.. kan jullie niet genoeg bedanken ! Thanks Dilago, mooie woorden. ;)
Graag gedaan en nu hoop ik maar dat je niet lui en tevreden wordt van al die lof! ;)
 
Graag gedaan en nu hoop ik maar dat je niet lui en tevreden wordt van al die lof! ;)

Nee, hoor ! Het motiveert me om nog betere muziek te maken, wacht nog maar 30 jaar :dubbel:
 
Oké!

Haha, :D Dilago..

Kleine update voor diegene die Gloomy wat proberen volgen. Ik heb besloten een nieuwe track te maken ZONDER feedback te vragen. Gewoon de feedback toepassen die ik van jullie in het verleden heb gekregen.

Het "rare" van dit nieuwe lied, is dat het volledig gebaseerd is op het gebruik van 2 noten, dus "bijna" geen melodieën. Ik vind hem alleszins al geslaagd.

Dus jullie mogen zich verwachten aan een nieuwe Gloomy-track. Weer een lekkere dansplaat, vind ik persoonlijk.

Bedankt om dit te lezen. Geniet van het zonnetje ! :yamaha:
 
Zit weer puik in elkaar. Vind hem persoonlijk iets teveel kabbelen. Ben ik niet van jou gewend. Minder in your face ook. Maar neemt niet weg dat ik het wel een goede track vind. Maar dan een half minuutje korter :D
 
Zit weer puik in elkaar. Vind hem persoonlijk iets teveel kabbelen. Ben ik niet van jou gewend. Minder in your face ook. Maar neemt niet weg dat ik het wel een goede track vind. Maar dan een half minuutje korter :D

Hey Krek, dank je wel man, doet deugd om dat van jou te mogen lezen.

Een track die iets teveel "kabbelt", wat moet ik me daarbij voorstellen, en hoe kan ik dat verhelpen ?

Korter, zeg je... mmm, de pre-track is korter dan de afgewerkte versie, dus ik had er al bewust een paar bars bijgestoken.. anders klopte de structuur volgens mij niet meer.

"Minder in your face", ja.. kan kloppen.. heb ik ook bewust gedaan. Ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd meer volwassen muziek maak, raar. :beard:

Bedankt kerel, fijne nacht/dag verder ! :okdan:
 
Zijn er nog mensen die graag feedback van mij ontvangen ? Want ik zie, alweer, de bomen door het bos niet meer. Ik heb het gevoel dat ik een paar nummers nog niet heb beluisterd en beoordeeld.

Laat 't me effe weten, wil je ;)
 
Back
Top