Welke filmmuziek is dit!?

Iets van City of Angels of zo?

Wel zoiets van violen uit blik standaard muziek.


En gadverdamme wat is dat toch een dieptepunt in de geschiedenis van het nederlandse entertainment.
 
Blijkbaar wel entertainment genoeg om de helft van nederland aan de buis gekluistert te houden. Weet je wat wel een dieptepunt is van idols? Jim en Jamai. Dewi en Hind en dergelijken, dat is toch veel interessanter. Maargoed, die discussie terzijde.

Maar city of angles is 't geloof ik niet. Ik heb de film in kwestie wel gezien, want ik herken de muziek heel goed. Alleen ik kan 'm niet plaatsen bij een film.


Gr. GoBat


Origineel geplaatst door fuse
Iets van City of Angels of zo?

Wel zoiets van violen uit blik standaard muziek.


En gadverdamme wat is dat toch een dieptepunt in de geschiedenis van het nederlandse entertainment.
 
heel simpel denk ik:) bel rtl4 op en vraag ernaar, ik heb regelmatig naar tv programma's gebeld om te vragen naar de achtergrond muziek van een programma item, meestal krijg je ook nog de maker aan de telefoon, en als die het neit weet?:)

succes
 
Daar zat ik ook al aan te denken. Thankz, ik denk dat ik dat maar eens ga doen dan. Ik wil trouwens wel van meer Idols-compilaties weten welke muziek ze erachter hebben gezet. Misschien hebben ze wel een lijst ofzo.

Vooralsnog, als mensen denken te weten welke achtergrondmuziek hier speelt.... Graag.

Groeten,
GoBAt

Origineel geplaatst door Unic
heel simpel denk ik:) bel rtl4 op en vraag ernaar, ik heb regelmatig naar tv programma's gebeld om te vragen naar de achtergrond muziek van een programma item, meestal krijg je ook nog de maker aan de telefoon, en als die het neit weet?:)

succes
 
realplayer... ja daaag.

kan je niet even een mp3'tje maken? ik ben wel benieuwd eigenlijk.
 
Heel veel media op het internet wordt aangeboden via Realplayer. Als je realplayer installeert, en je vinkt alles uit wat maar uit te vinken valt, dan merk je niet dat het op je systeem is geinstalleerd. Maar RA en RAM files worden wel afgespeeld. De volgende plugins (software) zouden zeker op een systeem moeten zijn geinstalleerd:

Flash, Mediaplayer, Realplayer, Quicktime.

Dat zijn de belangrijkste en worden vrijwel altijd gebruikt voor media op het web.



Dat je 't even weet. :o:

Groeten,
GoBat

Origineel geplaatst door cyan_circle
realplayer... ja daaag.

kan je niet even een mp3'tje maken? ik ben wel benieuwd eigenlijk.
 
Volgens mij komt dit gewoon van een CDtje of zo.

Je hoort zo vaak dezelfde muziek op de TV. Achter de reportages en documentaires draait er vaak filmmuziek of een a cappella versie of zo. Alsof ze een keuze hebben uit 20 titels of zo. Maar dit hangt ook per omroep af trouwens.

Maar gobat, had je al gebeld en er naar gevraagd?
Nu wil ik het weten ook.
 
Ik zal het je laten weten als ik heb gebeld. Momenteel ben ik een onderzoek aan 't schrijven over muziekvisualisatie. Dat moet morgen afzijn, dus dan heb ik ff rustig de tijd om te bellen :)

Groeten,
GoBat

Origineel geplaatst door fuse
Volgens mij komt dit gewoon van een CDtje of zo.

Je hoort zo vaak dezelfde muziek op de TV. Achter de reportages en documentaires draait er vaak filmmuziek of een a cappella versie of zo. Alsof ze een keuze hebben uit 20 titels of zo. Maar dit hangt ook per omroep af trouwens.

Maar gobat, had je al gebeld en er naar gevraagd?
Nu wil ik het weten ook.
 
Origineel geplaatst door gobat
De volgende plugins (software) zouden zeker op een systeem moeten zijn geinstalleerd:

Flash, Mediaplayer, Realplayer, Quicktime.

ik ben blij dat je mij even vertelt wat ik wel en niet op mijn computer moet zetten. of werk je soms voor Real? ik lust zelf namelijk geen spy- en adware.

maar goed, ik wou je alleen maar helpen... het zal wel aan mij liggen :doei:
 
Hierbij het bestand in mp3 speciaal voor degene die geen realplayer hebben.

Tevens excuses voor de belabberde kwaliteit. Maar het is nog wel te horen.


Download Hier


Groeten,
GoBat



Origineel geplaatst door cyan_circle
ik ben blij dat je mij even vertelt wat ik wel en niet op mijn computer moet zetten. of werk je soms voor Real? ik lust zelf namelijk geen spy- en adware.

maar goed, ik wou je alleen maar helpen... het zal wel aan mij liggen :doei:
 
mooi, want realplayer daar doen we niet aan
ik ken 't helaas niet
klinkt eerlijk gezegd een beetje standaard, is 't niet gewoon voor dat programma gemaakt?
 
Haha het komt echt uit een film! .. Ik weet 't zeker. En ik dacht van nououo dan kunnen ze me op 't synthforum wel even snel vertellen. maar dat valt wel tegen. Maar dat maakt niet uit want t is ook wel een beetje logisch. Ik ga er natuurlijk weer van uit dat ik veel te makkelijk aan m'n informatie kan komen.

Ik ga binnenkort ff bellen naar RTL ..daar moeten ze 't me toch wel kunnen vertellen.

Nou groeten maar weer,

GoBat

Origineel geplaatst door Bahamut
mooi, want realplayer daar doen we niet aan
ik ken 't helaas niet
klinkt eerlijk gezegd een beetje standaard, is 't niet gewoon voor dat programma gemaakt?
 
Ik heb er ook even naar geluisterd en ik hoor die "jury" zeggen dat de keuze aan het publiek was.

Ik vraag me werkelijk af wie van jullie dit gelooft.

hoeveel was het ook alwee,r die sms's om te mogen "kiezen". E. 0,70 of zoets.

Sorry gobat dat ik je niet kan helpen maar als ik dit weer zie en hoor denk ik echt dat dit de dieptepunten zijn in de toch al niet zo fantastische nederlandse populaire muziekscene.
En daarmee bedoel ik echt niet de artiesten die eraan hebben meegedaan.
Ik vond ze persoonlijk allemaal (echt allemaal) gemiddeld, matig tot joking en zij konden erniets aan doen.

Het zijn de mensen die het "verzinnen" die in mijn ogen regelrechte laaielichters zijn ten koste van de "artiest" die immers geloof ik zo'n 5 jaar niet zn eigen muziek mag uitbrengen.

En dat "in front of" de helft van de nederlandse kijkers.

Tijd om Peter R. de Vries in te schakelen. :D
 
Het eerste waar ik aan moest denken was een remix van de soundtrack van de film dragonfly.

En wat betreft een zoveelste oplaaiende discussie over Idols wil ik één ding zeggen.
Ik vind het echt een zeer oninteressant programma en de muziek die door de zogenaamde "sterren"geproduceerd wordt is NIET mijn stijl, vandaar dat ik het zelden gezien heb. Maar waarom is het dat zo'n programma altijd zoveel weerstand oproept? Komt dit voort uit het gevoel alleen te staan in voorkeuren, interesses of idealen??

Laat dat belachelijke programma gewoon wat het is: entertainment for the masses.
Dan kun je je verder bezig houden met je eigen hobby.

Amen
=(
 
Back
Top