Dr van Lansberg - Keep Pushin' On

Pfff, wat een niveau! Klinkt heerlijk zeg. Lekker onderuit met een versnapering kan ik hier zeker wel van genieten wat klant betreft.
 
Prachtig nummer, doet me heel erg hard aan iets denken waar ik even niet op kom. :)
 
Ja, heel mooie productie. Gemaakt door iemand die zeer muzikaal is, dat hoor je direct. Verder niet mijn ding maar weet het zeker te pruimen.
Ik vind de mix heel goed, alles zit netjes op z'n plaats. Heb de track beluisterd op een Beyerdynamic DT 880 en de bass is bij mij aanwezig, maar zeker niet té vind ik, gewoon net goed.
Echt lekker als achtergrond in een cocktailbar, op een strand met een caipirinha in de hand of als je met je geliefde tussen de lakens duikt. :D
 
Lekker hoor hier naar te luisteren. Ik verbaas me elke keer weer over hoe alles lekker in elkaar past en overgaat.
Knap gedaan Dr. Complimenten en succes met de contest.
Groeten
Frans
 
Ondanks dat ik dit soort muziek niet vaak luister, luister ik doorgaan alles wat los en vast zit. Dit is wat mij betreft een meesterwerkje... Je kan duidelijk horen dat je muzikaal goed onderlegd bent, sounds passen bij elkaar, het klinkt muzikaal, de mix is prima, genoeg variatie. Dit steekt met kop en schouders boven de meeste inzendingen (incl. die van mezelf). Ookal is dat appels met peren vergelijken soms.

chapeau!
 
Terwijl het me op dit moment helemaal niet aanspreekt, omdat ik er nu iets te springerig voor ben..
Heb ik hier eerder met plezier naar geluisterd. Nette track!

Dus bij deze mijn stem.. :-)

Alhoewel ik betwijfel of het in officiële competities geaccepteerd wordt dat een organisator zelf meedoet.. :-P
 
Heerlijke sound, alles is perfect op elkaar afgestemd :okdan:

toffe originele percussie ook, ja, lekker.

Thanks SOTW!

Smooth track ! Hier en daar nog een synth er in zou nice zijn 😊

Dank voor het luisteren. Het zit overigens vol met synths :).

Pfff, wat een niveau! Klinkt heerlijk zeg. Lekker onderuit met een versnapering kan ik hier zeker wel van genieten wat klant betreft.

Dank voor je compliment Xclusive. Onderuit, maar dan wel ergens in het zonnetje hoop ik :).
 
Erg geslaagde easy-listening loungy track.
Goed afgewerkt, mix ok,...kan hier niets op zeggen.
Mag ik me anderszijds afvragen of deze track niet eerder op Buddha Bar XV thuishoort dan op de SF-contest ?

Je weet dat ik je mening altijd erg waardeer. Deze op z'n beurt dus ook. Doet me goed Skel! :okdan:

Prachtig nummer, doet me heel erg hard aan iets denken waar ik even niet op kom. :)

Wordt wel lastig gokken zo :D. Dank voor het luisteren en je compliment Rezix!

Ja, heel mooie productie. Gemaakt door iemand die zeer muzikaal is, dat hoor je direct. Verder niet mijn ding maar weet het zeker te pruimen.
Ik vind de mix heel goed, alles zit netjes op z'n plaats. Heb de track beluisterd op een Beyerdynamic DT 880 en de bass is bij mij aanwezig, maar zeker niet té vind ik, gewoon net goed.
Echt lekker als achtergrond in een cocktailbar, op een strand met een caipirinha in de hand of als je met je geliefde tussen de lakens duikt. :D

Fijn dat je nog even op die bass terugkomt. Begon toch lichtelijk te twijfelen na die twee comments :). Ik heb de track dit jaar agemixed op een (inmiddels helaas overleden) HD 590 en ik was in de veronderstelling dat ik hem aardig had leren kennen. Krijg zin in vakantie als ik je beschrijving lees :).
 
Lekker hoor hier naar te luisteren. Ik verbaas me elke keer weer over hoe alles lekker in elkaar past en overgaat.
Knap gedaan Dr. Complimenten en succes met de contest.
Groeten
Frans

En het was eigenlijk helemaal niet zo ingewikkeld om te maken. Ging voor een groot eigenlijk als vanzelf. Lekker he, zo'n flow waar je helemaal in kunt zitten.

Dank voor het luisteren Frans.

Ondanks dat ik dit soort muziek niet vaak luister, luister ik doorgaan alles wat los en vast zit. Dit is wat mij betreft een meesterwerkje... Je kan duidelijk horen dat je muzikaal goed onderlegd bent, sounds passen bij elkaar, het klinkt muzikaal, de mix is prima, genoeg variatie. Dit steekt met kop en schouders boven de meeste inzendingen (incl. die van mezelf). Ookal is dat appels met peren vergelijken soms.

chapeau!

Da's een wel heel mooi compliment hoor. Ga er bijna van naast m'n pantoffels lopen :). En ja, appels en peren... dat is met een kleinschalige contest als de onze inderdaad wel een beetje het euvel. Maar tegelijk ook weer de charme van zo'n pretentieloze contest denk ik.
 
Zoals steeds er op niveau!
Aangenaam om te beluisteren, lekker jazzy en smooth...

Dankjewel Riky! Wordt gewaardeerd!

Terwijl het me op dit moment helemaal niet aanspreekt, omdat ik er nu iets te springerig voor ben..
Heb ik hier eerder met plezier naar geluisterd. Nette track!

Dus bij deze mijn stem.. :-)

Alhoewel ik betwijfel of het in officiële competities geaccepteerd wordt dat een organisator zelf meedoet.. :-P

Thanks Scep!

Natuurlijk heb ik daarover ook nagedacht. Maar ik ga er een beetje vanuit dat leden op een track stemmen omdat ze deze goed genoeg vinden, niet omdat deze door een moderator is ingezonden. En ach, in het verleden is er ook nog nooit een zittend moderator geweest die de contest heeft gewonnen. Dus ik hoop maar dat het meevalt :).

Dank voor je stem in elk geval :okdan:.
 
En ach, in het verleden is er ook nog nooit een zittend moderator geweest die de contest heeft gewonnen. Dus ik hoop maar dat het meevalt :)

Heb jaren geleden weleens voor een landelijke muziekwedstrijd gewerkt, waar 1 van de medewerkers voor de grap aan de voorrondes meedeed...
Toen werd er wel van hogerhand ingegrepen........ :-D
 
het is echt een hele goede track,
maar hij pakt me niet echt :) alles is ongeveer even belangrijk. niet 1 dingetje die je echt even bij de kloten grijpt. moor meuie inzending :)
 
Back
Top