Dr van Lansberg - No Control

Tja dokter. Je tofste track tot nu toe wat mij betreft. Echt erg cool. Alles is wel gezegd. Gefeliciteerd :)
 
Dit is weer zo'n inzending zoals ik ze van jou gewend ben. Een onderhoudend nummer waar alles goed op zijn plaats zit en waar alles klinkt zoals het hoort. Het einde is ook goed, geeft zin om het meteen weer op te zetten.
 
Tja dokter. Je tofste track tot nu toe wat mij betreft. Echt erg cool. Alles is wel gezegd. Gefeliciteerd :)

Dit is weer zo'n inzending zoals ik ze van jou gewend ben. Een onderhoudend nummer waar alles goed op zijn plaats zit en waar alles klinkt zoals het hoort. Het einde is ook goed, geeft zin om het meteen weer op te zetten.

Heel mooie complimenten heren. Dank daarvoor.
 
mooi gedaan wederom, echter totaal niet mijn smaak , was van plan het al gauw te skippen vanwege met name de zang, maar vanaf het gesproken stuk vond ik het juist wel aangenaam en heb het toch uitgeluisterd. Krijgt mijn stem helaas niet want ik vind het niet synthi genoeg.
 
Bobski :)
Ja wat kan ik zeggen?

Het is weer een hele nette en herkenbare productie van jouw hand :okdan:

Niet mijn meest favoriete track die je ooit gemaakt heb (dat was volgens mij vorig jaar wel het geval) maar zeker iets wat van top tot teen jouw handtekening heeft/draagt.

Vote van mij omdat het toch gewoon goed is en omdat ik hoop dat je meer dan twee? nummers per jaar maakt
 
Vocals zijn altijd meerwaarde zeggen ze weleens.. is niet altijd zo.. ik vind ze hier iets minder goed werken maar de track is gewoon lekker funky en avontuurlijk. (zoals ik het graag hoor.. ) en goed verzorgde track..
ok.. de stem vind iets minder maar toch 1tje van mij voor de verzameling :D
 
mooi gedaan wederom, echter totaal niet mijn smaak , was van plan het al gauw te skippen vanwege met name de zang, maar vanaf het gesproken stuk vond ik het juist wel aangenaam en heb het toch uitgeluisterd. Krijgt mijn stem helaas niet want ik vind het niet synthi genoeg.

Je hebt geluisterd en je hebt de moeite genomen om te reageren. Da's al mooi genoeg :). Zelf heb ik geen trackj geskipped omdat de ervaring leert dat een track zich nog wel eens verrassend zou kunnen ontwikkelen. Ook in deze contest zijn daar wat voorbeelden van te vinden. En zelf ben ik niet zo'n fan van typische synth tracks, dus heel erg synthi zal het bij wel nooit gaan worden.


Bobski :)
Ja wat kan ik zeggen?

Het is weer een hele nette en herkenbare productie van jouw hand :okdan:

Niet mijn meest favoriete track die je ooit gemaakt heb (dat was volgens mij vorig jaar wel het geval) maar zeker iets wat van top tot teen jouw handtekening heeft/draagt.

Vote van mij omdat het toch gewoon goed is en omdat ik hoop dat je meer dan twee? nummers per jaar maakt

Die laatste wens deel ik met je :D. Ik hoop ook dat ik volgend jaar iets meer inspiratie ter beschikking heb. Wel gaaf dat je vind dat ik een eigen geluid heb.

Vocals zijn altijd meerwaarde zeggen ze weleens.. is niet altijd zo.. ik vind ze hier iets minder goed werken maar de track is gewoon lekker funky en avontuurlijk. (zoals ik het graag hoor.. ) en goed verzorgde track..
ok.. de stem vind iets minder maar toch 1tje van mij voor de verzameling :D

Oh, ik vond de vocals zelf juist heel erg goed. Toen ik ze voor het eerst speelde met de track mee, was het meteen goed (voor mij dan duidelijk dus). Ach smaak, je kunt er een boek over schrijven en hele gesprekken vol over twisten. Dank voor je vote!
 
De muziek vind ik zalig, de gebruikte geluidjes heerlijk, ritmisch zou ik bijna zeggen 'veters poppen uit mijn schoenen' (ik denk meteen aan je David Sylvian opmerking bij Dnomyar).

De stemmen, die zijn heel erg afhankelijk van mijn stemming. de ene keer vind ik ze geweldig, de andere keer irritant. Maar nooit (tot nu toe) daar tussenin, en dat is ook best knap, dat het altijd iets met je doet ;).

Al met al één van de beste producties dit jaar!
 
De muziek vind ik zalig, de gebruikte geluidjes heerlijk, ritmisch zou ik bijna zeggen 'veters poppen uit mijn schoenen' (ik denk meteen aan je David Sylvian opmerking bij Dnomyar).

De stemmen, die zijn heel erg afhankelijk van mijn stemming. de ene keer vind ik ze geweldig, de andere keer irritant. Maar nooit (tot nu toe) daar tussenin, en dat is ook best knap, dat het altijd iets met je doet ;).

Al met al één van de beste producties dit jaar!

Wat een heerlijk compliment zo op de valreep. Thanks Michel! :okdan:

Overigens herken ik wel at je over de vocals zegt. Ik had ook last van datzelfde fenomeen tijdens het beluisteren van andere tracks. Muziek is nou eenmaal sfeergevoelig :).
 
Back
Top