Portals of Light [Feedback Gevraagd]

Ik vind het prachtig klinken! Heel lekker ontspannend. Mooie open sound. Die openheid van sound ga ik in mijn volgend projectje ook eens proberen.. inspirerend.
Vocal later ook heel mooi. Weinig aan te verbeteren imo.
Je zou kunnen kijken of je (hier en daar) wat delay op de bass kan doen... beetje ruimtelijke delay. Denk dat dat wel wat toevoegt.
Verder zou ik het niet weten.
 
Bedoel je dan harder zetten of iets anders eq-en? Verder dank uiteraard.

Geen dank.

Ik bedoel dat de gitaarstukken (denk ik) geïmproviseerd zijn op de track en beetje wringen soms met de rest van de song. Soms verdient een gitaar meer solo?

As always, imo. :)
 
foute bedrijfsdocumentaire of belbedrijf muzak.. Bel me...... nuuuuu.....
 
Ach ja, inspiratie.. Veelgehoorde smoes..
Gewoon n schopje onder de derrière! :-P

Verder een prima productie hoor!
 
Lekker chill!!! :mega: Qua sounds en sfeer is ie weer erg fijn. :) Alsmede de spanning qua toonwisselingen her en der.. (ging ook ff n solootje erop proberen maar ik moet em nog ff tot me laten komen eerst denk ik. :D)
Fijn weer wat van je te horen! En niets op aan te merken :okdan:
 
Ik vind het prachtig klinken! Heel lekker ontspannend. Mooie open sound. Die openheid van sound ga ik in mijn volgend projectje ook eens proberen.. inspirerend.
Vocal later ook heel mooi. Weinig aan te verbeteren imo.
Je zou kunnen kijken of je (hier en daar) wat delay op de bass kan doen... beetje ruimtelijke delay. Denk dat dat wel wat toevoegt.
Verder zou ik het niet weten.

Dank Dozart! Die delay ga ik inderdaad proberen. Egres had het er ook al over en ik vind het een uitstekend idee.

Hehehe ja zo kan je t ook opvatten. Wat deze mannen met z'n vieren samen doen is echter alles behalve viezig :)

https://youtu.be/nIpTtu7kzhE

Ja, Lee Ritenour... En nu ik de hele video heb bekeken/beluisterd, herken ik uiteraard veel van de nummers wel. Wist alleen niet dat het Fourplay heette :), Op momenten trouwens wel heel gladjes hoor.
 
Geen dank.

Ik bedoel dat de gitaarstukken (denk ik) geïmproviseerd zijn op de track en beetje wringen soms met de rest van de song. Soms verdient een gitaar meer solo?

As always, imo. :)

Ik denk dat ik de gitaar toch eens door een ander laat inspelen inderdaad. Zoals quifster ook zei, het klinkt wel wat bedacht nu. Franco heeft de partij echter ingepseeld toen de track nog lang niet af was. misschien heeft dat er ook wel iets mee te maken.

ik kan het niet beter verwoorden :) echt fijne productie

Thanks Soul C!
 
foute bedrijfsdocumentaire of belbedrijf muzak.. Bel me...... nuuuuu.....

Dat hoor ik wel vaker met mijn trackjes :). Nou ja, niet iedereen zal het mooi vinden inderdaad. Dank voor het luisteren in elk geval.

Ach ja, inspiratie.. Veelgehoorde smoes..
Gewoon n schopje onder de derrière! :-P

Verder een prima productie hoor!

Klopt helemaal. Ik merk dat het gewoon zo werkt. Wat zeggen ze ook alweer, iets van 90% transpiratie, 10% inspiratie?
 
Lekker chill!!! :mega: Qua sounds en sfeer is ie weer erg fijn. :) Alsmede de spanning qua toonwisselingen her en der.. (ging ook ff n solootje erop proberen maar ik moet em nog ff tot me laten komen eerst denk ik. :D)
Fijn weer wat van je te horen! En niets op aan te merken :okdan:

Thanks Pat! Ben benieuwd of je er inmiddels iets van kunt maken. Als dat zo is, wil ik het resultaat wel eens horen :).

Mooi stereogebruik idd, die ritmische dingetjes klinken zo erg tof. Wel een beetje een abrupt einde. Verder is alles wel gezegd.

Einde bouwen ben ik nooit een ster in geweest. Is dan het volgende op m'n lijstje. Dank voor het luisteren Stupide!
 
Eerste twee minuten mooi :okdan:
Dan komt er een whine in die voor mijn gevoel vals is
daarna mist er voor mij richting, sorry.

Ik hoop eigenlijk dat je weer eens zonder enige terughoudendheid toetsen live gaat spelen
en daarna daar een nummer mee gaat maken, ipv de loops / inspiratie elders te zoeken
 
Heerlijke track, genot om naar te luisteren al treinend door verlaten landschappen. Prachtig gitaarwerk.
 
Back
Top