Dr van Lansberg
Gepokt en gemazeld
Dank voor het luisteren en je mooie commentaar Space chicken! Wat is een grote loop nummer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mooie soulvolle, organische track. Heel fijn om naar te luisteren. De vocalen zijn licht bewerkt (autotune of melodyne), had niet eens gehoeven, prachtstem!
Hele lekkere plaat, erg goed geproduceerd. Vooral de brug midden in de track vind ik tof. Tot nu toe echt een van toppers wat mij betreft, maar ben nog druk aan het luisteren.
Ik krijg het niet beter dan dit omdat ik dat specifieke oor niet heb.
Geen contest zonder de dokter aan het werk natuurlijk, klinkt weer als een snoepje en die zangeres is ook niet mis!
Als ik dan toch één miertje mag neuken: ik mis een beetje de shaker in het tweede deel.
Zou het dan toch waar zijn wat vrouwen zeggen? Dat wij mannen niet genoeg luisteren? .
Ik durf bijna geen compliment te geven over het drumwerk want ik weet niet of je het van Looperman af hebt gehaald.
Dit klinkt als een track die, zoals gezegd, door een professional is gemaakt. Je schrijft dat je dat niet bent dus dit zal wel een jaar of 20 je hobby zijn. Omdat het zo professioneel is en omdat ik denk dat je het wel kunt hebben een kliene persoonlijke noot (trek je er niets van aan): de drum en de zang hebben de nadruk. En dat klinkt heel, heel erg goed. Maar ikzelf mis een klein beetje synthesizers: dit is tenslotte een synth forum. Maar ik ga een gegeven paard niet in de bek/mond kijken.
in mijn oren: perfekte track, qua struktuur, geluiden, hoe de dame er in zit, qua mix enzovoort enzovoort, maar waar is de imperfectie? waar wordt je brein even verrast? wabi sabi, zeg maar...
Fijn nummer, ik snap wel waarom je mijn nummer niet trekt. Wij beiden jagen totaal iets anders na.
Je wordt steeds beter Dr. Ik hoor dat je jezelf vernieuwd over de tijd, en dan vooral in de kleine tweaks. Cool!
Heel professionele open mix en de vocals passen er echt naadloos in. Verder lekkere bridge, dat improviseren gaat je gemakkelijk af zo te horen, nicely played! Question: zaten die harmonieen (vanaf 4:00 en verder) op die vocals er al zo in of heb je daar zelf nog aan moeten knutselen? In any case die klinken uitstekend!