Dr van Lansberg - Courage

Wat een mooie sfeervolle track zeg met veel interessante luister lagen, wat er op 4:30 inkomt erg goed zeg :okdan: Stem moest ik ook wel even aan wennen maar past wel goed bij de algehele sfeer van de track. Tof bob!
 
mijn stem heb je!

ik ken hem al goed maar blijft een mooi subtiel muzikaal verhaal reisje

vooral doorgaan met dit soort klanken maar wel jezelf blijven uitdagen en het onbekende niet uit de weggaan ! ik ben benieuwd naar de volgende
 
Ik stem pas als ik alle tracks minstens twee keer heb beluisterd, maar dit vind ik tot nu toe een van de beste nummers. De zang is matig, maar je weet er toch wat van te maken en dat is knap. Fijne baslijn ook.
 
Ik stem pas als ik alle tracks minstens twee keer heb beluisterd, maar dit vind ik tot nu toe een van de beste nummers. De zang is matig, maar je weet er toch wat van te maken en dat is knap. Fijne baslijn ook.

ik vind die zang juist wat het bijzonder maakt ook,
dat op het randje van kleinzieligheid, tere stemmetje wat elk moment in huilen kan
uitbarsten =(

als het een gelikte mooie zangpartij was geweest dan had dat de sfeer van het gehele stuk
veranderd en ik denk, ook minder intens gemaakt
 
Laatst gewijzigd:
Ja, vind het een mooi nummer. En begrijp nu waarom er misschien iets teveel fx op de zang zit.. :-)
 
Variatie, daar houd ik van. De baslijn is ook heel cool gedaan, geen copy / paste maar steeds kleine verschillen. Ik ben het wel met anderen eens dat het wel wat zoet is allemaal, maar dat is waarschijnlijk een kwestie van smaak. Ik hou wel van een beetje schuren.

De beat op 3.40 is mooi gedaan, maar hij valt een beetje uit de lucht en wordt niet voortgezet in de rest van de track. Het sluit ook niet helemaal aan op het stuk dat daarna komt, dat overigens wel weer erg lekker is. Ik kan het niet precies duiden en al helemaal niet oplossen, maar dat viel me op.

Voor de rest een prachtige track en complimenten voor je mix, het klinkt zeer verzorgd allemaal. :halleluja
 
Wat mij betreft een welgemeende stem.
mijn stem heb je!

ik ken hem al goed maar blijft een mooi subtiel muzikaal verhaal reisje

vooral doorgaan met dit soort klanken maar wel jezelf blijven uitdagen en het onbekende niet uit de weggaan ! ik ben benieuwd naar de volgende

Dank beiden. Ik beloof je m'n best te blijven doen Mars.

Ik stem pas als ik alle tracks minstens twee keer heb beluisterd, maar dit vind ik tot nu toe een van de beste nummers. De zang is matig, maar je weet er toch wat van te maken en dat is knap. Fijne baslijn ook.

Da's een mooi compliment! Thanks. En toch vind ik die zang niet eens zo gek. Vond hem wel puur of zo.

ik vind die zang juist wat het bijzonder maakt ook,
dat op het randje van kleinzieligheid, tere stemmetje wat elk moment in huilen kan
uitbarsten =(

Is wel mooi omschreven zo.

Ja, vind het een mooi nummer. En begrijp nu waarom er misschien iets teveel fx op de zang zit.. :-)

Thank Scep!

Ik snap het nu. Het was net iets te hoog gegrepen voor mijn rechttoe-rechtaan Boem Klats Hoempapa brein. :)

:D

Variatie, daar houd ik van. De baslijn is ook heel cool gedaan, geen copy / paste maar steeds kleine verschillen. Ik ben het wel met anderen eens dat het wel wat zoet is allemaal, maar dat is waarschijnlijk een kwestie van smaak. Ik hou wel van een beetje schuren.

De beat op 3.40 is mooi gedaan, maar hij valt een beetje uit de lucht en wordt niet voortgezet in de rest van de track. Het sluit ook niet helemaal aan op het stuk dat daarna komt, dat overigens wel weer erg lekker is. Ik kan het niet precies duiden en al helemaal niet oplossen, maar dat viel me op.

Voor de rest een prachtige track en complimenten voor je mix, het klinkt zeer verzorgd allemaal. :halleluja

Thanks Bombario :okdan:. Ik vind het zelf eerder melodramatisch dan zoet, maar snap je opmerking wel. Die beat is wel een bewuste keuze zo. Ik wilde een klein reisje maken en daar was die beat nou eenmaal bij nodig (vond ik). Dat verklaart misschien ook de variatie.
 
Lekker hoor, mooie sounds, lekker ruimtelijk: profi!

Zang had beter gekund, zou ik ook niet gemist hebben in je track. Zo'n mooie track verdient betere zang. En zingt ze 'I didn't fell' rond 3.20 of 'I didn't fail'? Het eerste is geen correct Engels... Altijd wat te zeiken die RFB! VOTE
 
Haha, wat mij betreft zeik je de hele track af voor een vote :D. Ze zingt inderdaad het tweede, "I didn't fail" (ze is Amerikaanse, dus ik er eigenlijk vanuit dat het grammaticaal allemaal wel klopt). Sowieso dank voor je compliment man! wordt gewaardeerd :okdan:.
 
Muzikaal gezien erg mooie track maar ik deel de mening dat de zwangeres meer naar het midden en naar achter gemoffeld had moeten worden. Dat gezegd, ik werk zelf nooit met vocalen en da's nie voor nix.
Mijn stem kan er ook nog wel bij...
 
Muzikaal gezien erg mooie track maar ik deel de mening dat de zwangeres meer naar het midden en naar achter gemoffeld had moeten worden. Dat gezegd, ik werk zelf nooit met vocalen en da's nie voor nix.
Mijn stem kan er ook nog wel bij...

Dank voor je stem, om mee te beginnen :). De plaats in de mix voor de vocal is toch wel redelijk bewust zo gekozen hoor. Probleem zit hem denk ik meer in de opname voor ik het mee moest doen. Die gepande delay zat er al in namelijk. En om hem dan minder op de voorgrond in de track te plaatsen, is een keuze die ik niet wilde maken.

je bedoelt dat je graag mee had willen zingen?

:D
 
Haha, deze comment had ik in de drukte even over het hoofd gezien. Mooi principe, stemmen omdat iemand niet zingt :D. Denk dat ik dat bij de volgende contest weer zo ga doen. Dank ook nog voor je stem!
 
Back
Top