HAPPY ELF - MORGEN

happy elf

Stamgast
Lid sinds
23 november 2008
Berichten
282
Locatie
Delft
In deze donkere tijden maar een hoopvolle track gemaakt met enkel mijn Juno 6 en DR110 drumcomputer ( bas uit Yamaha CS2X). Met dank aan die aardige mevrouw van Translate Google !
Morgen wordt alles beter.

 
Mooi hoor, knappe solo's, geeft me weer een 80's synthpop feel.. Morgen wordt het beter, ik hoop het man, want vanavond met die bomauto in Istanbul.. 't is erg gesteld met de wereld. ;{

Veel succes met je inzending.
 
Mooie muzikale track, dik in orde! :mega: Had qua vocalen liever jouw eigen stem erop gehoord ;) maar ik gebruik Google zelf ook al te vaak als ik het even niet meer weet.. :)
 
lekker hoor! vind de vocal perfect, heel leuk detail.
met veel plezier uitgeluisterd, staat op mijn nominatie lijst
synthwave komt weer helemaal terug 9hoop ik) en daar past dit perfect in.
geeft mij inspiratie om ook eens te gaan doen , is leuk om te spelen lijkt mij.
 
Echte synthmuziek :) Niet helemaal mijn stijl deze track, maar ja, ik ben gek van Duitse samples.. vraag me niet waarom.... Duits past gewoon goed bij muziek of zo....

Leuke track !!
 
Jaren 80 synthpop. Helemaal mijn ding en dan ook nog Duitse tekst, mijn favoriete taal. Geweldig nummer. Ik heb hem meteen 3x achter elkaar beluisterd. Top!!!!
 
Ik had wat moeite om in de track te komen door de sounds die ik in eerste instantie wat cheezy vond. Maar later in de track werd alles helemaal goed. Mooie akkoorden op momenten hoor! En een prettige opbouw. De vocalen vind ik, ook in het Duits, nog aan de cheezy kant :).
 
ik zit in een andere realiteit, waar krafwerk een vrouwelijke band was en ze dit uitbrachten :)
 
Hoe vaker ik het simpele melodietje hoor, hoe mooier ik het vind. Ook mooie stringetjes, voelt lekker aan mijn oren. De stem is verder wel leuk. Misschien iets te vaak. Misschien ook niet. Soms hoor in Nina Hagen (Ich wünsche...)
 
Back
Top