Solapsis

Ik vind de compositie zoals gewoonlijk werkelijk prachtig! Geef me 1 dag met jouw brein :). Ik ben gek op dit soort muziek zoals je weet. het zijn kleine belevenissen op zich. Voor de compositie 100% lof. Ik merk wel dat ik me, zeker in het begin, wat laat afleiden door een paar timing issues. Ik vind strak net even iets mooier denk ik. De gitaar kwam er op momenten op mijn koptelefoon ook wel redelijk nadukkelijk door. Tikkie aan de schelle kant soms. Maar dat zijn details, en die zijn hier onbelangrijk omdat het zo'n mooi stuk muziek is :okdan:.
 
Wow, klinkt lekker. Ik vind de synths en gitaren goed met elkaar samenwerken. Ook goed gedaan, dat improviseren (neem ik aan). Wat ik wel nog zou doen (als ik jou was) even goed concentreren op de mix, want dingen wringen hier en daar, wat al is genoemd door anderen hierboven. Wat je kan doen is bv een sidechain routen met de kick, zodat de "tapijten" wat "ducken op de plekken dat de kick meedoet..

:)
 
Bedankt Bob voor je lovende woorden! Dat brein van mij bezorgt me anders ook vaak genoeg hoofdbrekens hoor haha...

En Arv, jij ook bedankt voor het luisteren en je input!

Ik ben zeker van plan om aan de hand van alle ideeeen nog een nieuwe eindmix te maken en hier te posten..
 
Het hele muzikale schilderij is wat mij betreft kompleet hoor !! Dat is het mooie ervan dat na een aantal keren luisteren opnieuw en opnieuw steeds weer andere dingen gaan opvallen. Ik vind het geen losse stukken, die overgangen van 4/4 naar 6/8 zijn naadloos en dragen bij tot de power van dit mooie werk. Drums handmatig op deze manier ingespeeld geeft ook hier voor mij een lekkere "human touch". De opbouw naar meer en meer erin bezorgt me chicken skin haha.

Mooi gedaan. Ook prettig om te ervaren dat er een collega muzikant is die snapt wat je wil. Hoor ook dat er veel plezier en gedrevenheid zit in de samenwerking, vooral het einde.

Groet
Frans
 
Back
Top