Wat is je bureau

Die 19 inch apparaten bij de grond, zijn dat samplers? Nooit helemaal begrepen hoe mensen daar mee werken. Ga je dan op de grond liggen? Of zijn ze volledig midi aan te sturen?


Dat! Maar ook de poten van je stoel zullen deze unit snel om zeep helpen. Niet echt een slimme setup.
 
Dit iis mijn hokje tegenwoordig

Dit iis mijn hokje tegenwoordig

Dit iis mijn hokje tegenwoordig
 

Attachments

  • Studio 2016.jpg
    Studio 2016.jpg
    65,3 KB · Bekeken: 145
Sinds ik de meeste hardware verkocht heb is er ineens veel meer ruimte op mijn bureau

attachment.php

Wat is dat grote ding langs je laptop? Is het analoog?
 
Ik heb 3 Ikea Jerkers staan, supertevreden over! De poten zijn 2 C frames, Waarbij de verticale poten aan de achterkant zitten en de horizontale poten onder het blad en over de grond lopen. Superstevig en dus veel ruimte.
 

Attachments

  • StudioFebruary2016small.jpg
    StudioFebruary2016small.jpg
    32,1 KB · Bekeken: 141
Met mijn monitors is helemaal niks mis Fatclap, integendeel!!!!!!
 
Kunnen wel eens wiebelig zijn. Ik had iets andere onder mijn tafelblad en dat voelde alsof ik op zee was.

Vandaar ook die tengels. Dacht dat je die dingen zo noemde. Zijn eigelijk gewoon planken van zeg 10 cm breed die je eerst op je tafelblad (muur zo je wilt in het geval van die Element draagsystemen) monteert en vervolgens die poten op die tengels.

Maar Ikea heeft ook heel goedkope tafels. Heb daar maandag een Norråker tafel vandaan gehaald voor €149,-. Prima ding. Niet te groot en toch lekker stevig want massief Berken met 36 verbindingen (kreeg zowat een lamme arm van het schroeven :)). Berken is niet de stevigste houtsoort maar ach, voor die prijs vind ik het o.k. en een beetje gebruikspoten vind ik niet zo erg.
 
Ja dat zijn het, en gebruik deze nu al 25 jaar denk ik?, en ik kan lezen en schrijven met deze. Ook heb ik nog een setje B&W staan voor de rear. Nog een warfedale set voor recht in mijn bakkus, met daarbij een centrespeaker van hetzelfde merk. Daarnaast nog een subwoofer voor mn broekspijpen :}
 
Je hebt ze nooit gehoord Flatclap, dus ik zou zeggen kom een keertje luisteren, en oordeel zelf.
Ik heb trouwens nog nooit klachten gehad over mijn mixen, dus dat is mijn leidraad
 
niets mis met goede hifispeakers om te mixen en masteren. De B&W802 en 801 lijn is niet voor niets standaard in talloze masteringstudios
 
Dat is helemaal waar Musicheaven. Sommige lopen soms echt juweeltjes mis bij B.V de kringloop :} :stupid8)
 
Ik gebruik 4 ikea lack tafeltjes als bureau.. ondersteboven op elkaar geplaatst met pootjes eronder die ik nog had liggen.

55 diep 110 breed 105 hoog, zit-sta mogelijkheden en me rackspul en mixertje past er precies in aan 1 kant. :) dus beenruimte aan de ander. Lekker compact, niet teveel afleiding en precies wat ik nodig heb op dit moment!
 
Heheh, het enoge wat ik nog heb van voorheen is de mixer :D

De rest past op een stand in de hoek van de woonkamer :P Toch geen tijd voor, en geen zin in meestal. De interesses verschuiven lichtelijk van oren naar ogen
 
Daarom werk ik ook met meerdere sets Fatclap :okdan:
 
Back
Top