Studio tafel hoger maken

mick90

Ingeburgerd
Lid sinds
19 februari 2013
Berichten
92
Hey,

Een tijd terug heb ik een keuken werkblad opgesteld met een aantal ikea poten erop. Nu staat hier mijn dj set en wat overige gear op.

Ondanks dat de poten hoog staan ben ik erachter gekomen dat de dj set eigenlijk zelf ook wat hoger moet om last te voorkomen.

Hebben jullie tips om dit makkelijk zo'n 5 tot max 10 cm te verhogen?


Een simpel idee was om twee van zulke planken naast elkaar te plaatsen en te klemmen op een manier: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90282180/#/40103633
 
4 bakstenen? :)
Die planken zijn vermoedelijk hol. Die hoor je dan in je "naald" klinken tijdens 't que-en. feedback en meer. Je wil massa. Zei ik al bakstenen? Onder de poten hé :)
 
Ik had ook zwenkwielen onder mijn mixer stand gemaakt, werdt ie 10 cm hoger van, ideaal als ik erachter moest om kabels te prikken.
 
40x60cm betontegel onder je platenspelers. :D
Voor je mixer moet je nog iets verzinnen
 
Ja in principe heb ik een mooi werkblad, dus wil het wel een beetje mooi laten ogen.
Wieltjes zijn geen optie ivm de stevigheid van het geheel.

Is er niet een soort mat (lijkt mij dat dit misschien ook wordt gebruikt in clubs als er een grote DJ moet draaien)?
 
Ik zette altijd de deksels van de cases onder mijn spullen als hoogte een probleem was: die heb je altijd bij op locatie :)
 
Is er niet een soort mat (lijkt mij dat dit misschien ook wordt gebruikt in clubs als er een grote DJ moet draaien)?

Een betontegel op 4 squash-ballen is ideaal, doen wij altijd bij grotere feesten en dit zorgt ervoor dat zelfs in extreme situaties goed gedraaid kan worden. :halleluja
Beetje overkill voor thuis, maar je zou dit ook toe kunnen passen, omdat de ballen je blad niet beschadigen.

edit;

dit werkt beter dan het speciaal ontwikkelde planteau met rubbers of die maffe opblaaspootjes
 
Wat voor iets zoek/vindt je mooi dan? Misschien dat er goedkopere en mooiere alternatieven zijn
 
Wat een gedoe allemaal. Gewoon wat oude studieboeken en een plank erop. Gaat al 100 jaar goed.
 
Back
Top