Wat is je bureau

Nice, allemaal ikea? Links voor het werkblad en poten die je hebt gekozen? Ben ook aan het kijken wat anders kan namelijk...
 
Dit is het uiteindelijk geworden ;)

IMG_6736.JPG
Haha zo schuin...je gear is zeker links van de tafel afgeschoven sorry kon 't niet laten:D...ziet er goed uit!
 
Dus Ome Willem is gek

Yup, ....
Er is geen zinnige reden die je kan verzinnen waarom je niet op hi fi installatie top producties kunt maken.

Elke speaker/monitor kleurt, hi fi, actief, passief....allemaal.
Dure monitor is niet persee goed, en een goedkope niet slecht.
 
Zijn er toevallig leden hier die een Music Store MAXXstation LE als desk gebruiken? Zo ja, hie stevig is deze en hoe hoog is de beenruimte tot aan de keyboard lade?
 
Nice exel, ook profi studio geworden trouwens..

ps, is het voor jouw hobby of brood verdienen? Just curious...
 
@arv: het hangt nog een beetje in het midden. Ik wil meer met muziek doen en heb op het moment ook de tijd om dat op te pakken, maar de studio heeft niet zichzelf betaald, zeg maar, en ik verwacht ook niet dat hij binnen afzienbare tijd zichzelf echt kan terugverdienen in de markt zoals hij is.
 
Hiervoor gebruikte ik de Zaor Miza 88XL, met min of meer dezelfde spullen erin en erop. Deze is wat meer getuned op de akoestiek (meer hellende vlakken).
 
Thanks Exel. Absoluut een mooie desk. Ik zit te overwegen om deze te halen:

Maar ik wacht nog even om te kijken of hier nog gebruikers zitten van dit model.
music-store-maxxstation-le-beech-lacquered-2x1m-keyboard-shelf-1x-10he-ub-re_1_REC0007395-000.jpg
 
Ik werk in het onderwijs en daar wordt nogal eens wat weggedaan, waaronder super handige verrijdbare technische bureautjes/ lab meubels. Ja is zonde dus neem ik ze mee. Super voor studio gebruik ed.
 

Attachments

  • Afb069.jpg
    Afb069.jpg
    106,3 KB · Bekeken: 132
  • Afb071.jpg
    Afb071.jpg
    37,5 KB · Bekeken: 133
Ik heb vandaag toch maar de MUSIC STORE MAXXstation besteld:

music-store-maxxstation-birch-lacquered-2x1m-keyboard-shelf-2x-10he-ub_1_REC0003263-000.jpg
 
Die heb ik ook al jaren maar dan nog met een plank erboven voor de speakers. Als ik me goed herinner heet hij in die opzet BIGG. Het was een crime om hem in elkaar te zetten omdat niet alle gaten voorgeboord waren en hij is erg duur. Maar hij is ontzettend sterk. Ik kan er gewoon op lopen.
 
Het zelf in elkaar zetten kijk ik ook het minste naar uit, maar dat hij ruim, oerdegelijk en ontzettend sterk is EN de keyboard lade heeft heb ik mij keuze op deze laten vallen.

De kleur is wat licht, maar ik laat het ongelakt komen zodat ik hem eerst nog zelf met blackwash kan behandelen.
 
image_zpsp4ozz7fm.jpeg
[/URL][/IMG]

In mijn souterain ziet t er ong zo uit. Ouwe brocante tafel.. Beetje barok, heel zware poot dr onder..
 
Die heb ik ook al jaren maar dan nog met een plank erboven voor de speakers. Als ik me goed herinner heet hij in die opzet BIGG. Het was een crime om hem in elkaar te zetten omdat niet alle gaten voorgeboord waren en hij is erg duur. Maar hij is ontzettend sterk. Ik kan er gewoon op lopen.



Hoe lang geleden heb je hem gekocht eigenlijk Aki? Wellicht was het niet alle gaten voorboren een fout waar ze inmiddels van geleerd hebben (hopelijk)
 
Back
Top