Soundshop Amstelveen: betrouwbare reparateurs?

Ik geef toe dat ik de reparateurs draad totaal over het hoofd heb gezien... Mosterd na de maaltijd.
 
Slecht nieuws reist altijd een stuk sneller dan goed nieuws. Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat je tegenover die winkel geen onvertogen woord hebt laten vallen en hier de frust ff kwijt moet. Persoonlijk zou ik het wel netjes vinden om dat bedrijf hier op het forum uit te nodigen, om zijn kant van het verhaal te doen. Misschien komt er dan ook nog wel een oplossing uit....
 
Misschien komt er dan ook nog wel een oplossing uit....
Je bedoelt: onder druk van de publieke belangstelling. Best mogelijk, maar dankzij dit topic weten we wel dat we voor reparaties en service die winkel toch beter kunnen mijden.
 
Een verhaal heeft altijd zoveel kanten als het mensen betreft. We kennen nu alleen het verhaal van TS. Die is mogelijk waar, maar ik ga daar niet klakkeloos vanuit. Vandaar dat ik benieuwd ben naar het verhaal van die winkel. In de journalistiek heet dat 'hoor en wederhoor'.
 
Er staan in dit topic verscheidene reacties die niet zomaar meegaan met TS. Los daarvan is dit geen journalistiek medium maar een forum waar gebruikers hun ervaringen kunnen uitwisselen.
 
Precies en daarom zou ik het chique van Ts vinden als ie het bedrijf in kwestie hier uitnodigt.
 
Back
Top