Musikmesse Frankfurt 2015 show

Zolang de line-up van de Kemper niet 100% af is, verwacht ik geen nieuwe Virus van Access.
Alle R&D zit nog steeds in de Kemper (wat overigens ook een heel fijn apparaat is.)
 
toch is dat niet helemaal waar eigenlijk. Als je de virus ti uit 2005 vergelijkt met dezelfde virus ti die je nu hebt met de os firmware updates is het toch een behoorlijk uitgebreidere synth geworden. Wij als virus gebruikers hebben gewoon de mazzel gehad dat ze alle nieuwe ontwikkelingen in de virus ti hebben kunnen persen via firmware updates. Dat ze deze vervolgens ook nog eens gratis weggegeven hebben aan alle virus gebruikers is alleen maar enorm te waarderen.

Ik heb mijn virus ti keys nog steeds (de versie uit 2005), maar toch nog elke dag als ik hem aanzet voelt die als een verse nog steeds bij de tijd zijnde synth aan. Dat is echt een knappe prestatie.

Maar echt, soms vergeet je wel eens hoeveel nieuwe functies er bij zijn gekomen in de afgelopen 10 jaar. Dat is echt enorm te noemen namelijk.

Absoluut waar en redelijk uniek te noemen wij mij betreft. Dergelijke support zouden vele andere fabrikanten iets van kunnen leren. :)
 
Absoluut waar en redelijk uniek te noemen wij mij betreft. Dergelijke support zouden vele andere fabrikanten iets van kunnen leren. :)

klopt, er zijn maar weinig fabrikanten die dat op het Access niveau doen. De enige die ik ken is korg die bijvoorbeeld met de M3 en de Kronos hetzelfde heeft gedaan en daar ook enorm veel functionaliteit aan toegevoegd heeft (gratis). De huidige kronos 3.0 firmware versie is totaal niet meer te vergelijken met de 1.0 versie zoals ik hem ooit gekocht heb. In die tussentijd hebben ze nieuwe effecten toegevoegd (de vintage effecten sessie), de orgel engine enorm uitgebreid met nieuwe features. De piano engine uitgebreid met nieuwe features. Setlist features erbij, extra program lokaties, nieuwe sounds en ga zo maar door, en dat allemaal gratis.

Access en Korg zijn daar mijn inziens echt wel uniek in op de markt. Wat ook een groot verschil is als je kijkt naar Access en naar korg is dat het enorm eenvoudig is om met de verantwoordelijken achter de productontwikkeling in kontakt te komen en daar makkelijk mee over kan praten over wat jij als productverbetering ziet. Sommige van die features zie je ook daadwerkelijk dan gerealiseerd worden over de jaren heen.

Dit jaar op de musikmesse zou trouwens mijn interesse het meest uitgaan naar Omnisphere 2, wat een upgrade wordt dat, voor mij wordt dat nu alweer de release van het jaar, granular synthese met de mogelijkheden van de omnisphere engine, wat kan het leven toch mooi zijn ! :D
 
Laatst gewijzigd:
Omni2 in hardware vorm zou ik ook best lusten al zie ik het niet gebeuren helaas. U-he zou ook met hardware komen maar is er helaas nog niet.
 
Gaat er nog iemand gratis / goedkope kaarten uitdelen dit jaar? In dat geval heb ik wel interesse.
 
Modal Electronics komt waarschijnlijk met nieuwe dingen...

Had in een filmpje gehoord dat ze dit jaar 5 of 7 instrumenten in hun line-up willen hebben... Dus grote kans dat ze iig iets laten zien.

Heel benieuwd namelijk!

modulus 002 in rack formaat lijkt me wel heel cool
 
Gaat er nog iemand gratis / goedkope kaarten uitdelen dit jaar? In dat geval heb ik wel interesse.

Heb er ééntje in eco-versie,vervaardigt uit gebruikt wc-papier,zeer goedkoop:kroon:
 
Of wat een retourtje met de ICE kost?
 
Ach, zo duur zijn die toegangskaarten voor de beurs nou toch ook weer niet. Heb je de hotelprijzen rond die dagen in het centrum van Frankfurt al gezien?!:?

Zit zelf in een hotel ongeveer 15min rijden van MusikMesse. €50/60,- incl. ontbijt en internet. Kom er elk jaar met veel plezier. :)

Van de buitenkant denk je misschien neeeeee, maar van binnen is alles heel netjes en schoon, ontbijt is goed, de douches zijn top en heerlijk om s'ochtends vanuit daar naar Musikmesse te rijden. :yamaha:
 
Ik rij altijd in 1 dag heen en weer dus hotel- of treinkosten zijn geen issue.
 
Ergens vind het onverantwoord van jullie om eerst zoveel km in een auto naar Duitsland te rijden, daarna zoveel km op een beurs te slenteren en dan nog eens zoveel km naar huis karren.

Get a freaking hotel dudes! 2 sec je ogen dicht en de kids thuis zitten zonder papa. Of erger iemand komt om het leven door jou schuld. ;)
 
Ergens vind het onverantwoord van jullie om eerst zoveel km in een auto naar Duitsland te rijden, daarna zoveel km op een beurs te slenteren en dan nog eens zoveel km naar huis karren.

Get a freaking hotel dudes! 2 sec je ogen dicht en de kids thuis zitten zonder papa. Of erger iemand komt om het leven door jou schuld. ;)

Wat een terror zaaien... Er zijn hele volksstammen die dat elke dag rijden. Kan best dat jij er een weekend van maakt maar je hoeft niet voor andere te denken.
 
Wat een terror zaaien... Er zijn hele volksstammen die dat elke dag rijden.

Er zijn dagelijks ook tig ongelukken door mensen die achter het stuur in slaap vallen. Het is de boel tot het uiterste drijven en als je achter het stuur kruipt heb je een bepaalde verantwoordelijkheid klaar. ;)
 
Dit jaar EINDELIJK kan ik daarheen. Wel onder voorbehoud (persoonlijke redenen en gezondheidsproblemen van het portemonnee). Maar zeer waarschijnlijk.

Wat mij interesseert is namelijk niet zo zeer de hardware maar wel leuke gadgets voor opname's in de ipad. Van de rest heb ik al genoeg keuze.
 
Brengen jullie goed verslag uit hier? Maak lekker foto's etc. :)

Ik heb er het geduld niet voor, dat slenteren op beurzen. In van die supergrote sfeerloze hallen vol lawaai. Mensen die bergen folders meenemen in tassen en maar achter elkaar aansjokken...
Haha.. ja ik ben een zeikerd. sorry voor die offtopic geneuzel..
 
Er zijn dagelijks ook tig ongelukken door mensen die achter het stuur in slaap vallen. Het is de boel tot het uiterste drijven en als je achter het stuur kruipt heb je een bepaalde verantwoordelijkheid klaar. ;)

Toch even een gokje maken, er vallen in Nederland ongeveer 1 k aan doden perjaar weet jij hoeveel bestuurders er onder weg zijn per dag. Als ik dat zou transleren naar vliegtuigen dan zou er een eeuw voorbij moeten gaan zonder 1 ongeluk. Mss niet te vergelijken maar de auto is een van de veiligste vervoermiddelen. Mss omdat jij jouw hersens heb verneuxx met élke dag 5 blowtjes heeft het meer betrekking op jouw algemene status dan op realiteit...

Ik had het ook leuk gevonden om naar de show te gaan maar heb al iets gekocht de behoefte is nu een klein beetje weg.
 
Laatst gewijzigd:
Toch even een gokje maken, er vallen in Nederland ongeveer 1 k aan doden perjaar weet jij hoeveel bestuurders er onder weg zijn per dag. Als ik dat zou transleren naar vliegtuigen dan zou er een eeuw voorbij moeten gaan zonder 1 ongeluk. Mss niet te vergelijken maar de auto is een van de veiligste vervoermiddelen. Mss omdat jij jouw hersens heb verneuxx met élke dag 5 blowtjes heeft het meer betrekking op jouw algemene status dan op realiteit...

Ik had het ook leuk gevonden om naar de show te gaan maar heb al iets gekocht de behoefte is nu een klein beetje weg.

Ben je 12 want alleen dan is dat kinderachtige gedrag van je nog te tolereren. (gelukkig mag men op die leeftijd geen auto rijden)
Het gaat er niet om hoeveel mensen per dag in de auto zitten het gaat erom dat je niet moe achter het stuur moet gaan kruipen. Doe je dat wel dan vergroot de kans op ongelukken gigantisch. Als jij het daar niet mee eens bent lever dan aub zo snel mogelijk je rijbewijs in. Bij voorbaat dank.
 
Brengen jullie goed verslag uit hier? Maak lekker foto's etc. :)

Ik heb er het geduld niet voor, dat slenteren op beurzen. In van die supergrote sfeerloze hallen vol lawaai. Mensen die bergen folders meenemen in tassen en maar achter elkaar aansjokken...
Haha.. ja ik ben een zeikerd. sorry voor die offtopic geneuzel..

Mocht er iets zijn dat je graag meer van wil weten geef het hier aan en wie weet pakt iemand het op. :)

Hou verder Sonicstate in de gaten voor/tijdens/na Muskikmesse. :okdan:
 
Back
Top