De ik heb (af)gebouwd draad voor 2015!

Weer wat dingen in elkaar gesleuteld
20151212_113255_zpsnnuaq8ui.jpg

CGS burst generator en mikrophonie
Die burst generator is een geinig ding, wel een klein beetje niet zo handig pcb.
Interne klok heeft nu veel grotere ctjes voor timing (maar ik had dan ook een 1M pot gebruikt ipv 2M.)

Bij de Mikrophonie heb ik de ingangsweerstand naar 3M3 gedaan, dat dreunt wel meer bij het interne scratchpad, maar voor externe dingen beter (meeerrrr laaaagggg).
 
Heb 2 Siemens W295b EQs gerackt in een oude case van een Alesis RA100. Had die al een paar jaar liggen, en vond het tijd om er wat mee te doen. Ze werken prima, stiller dan ik gedacht had.

Mvg.

CoolRunning
 

Attachments

  • b_2.jpg
    b_2.jpg
    69,9 KB · Bekeken: 86
  • IMG_20151211_234427.jpg
    IMG_20151211_234427.jpg
    61,5 KB · Bekeken: 84
  • IMG_20151211_235915.jpg
    IMG_20151211_235915.jpg
    71,3 KB · Bekeken: 84
  • IMG_20151211_234042.jpg
    IMG_20151211_234042.jpg
    60,2 KB · Bekeken: 87
9 maanden geleden begon mijn diy hobby en dit heb ik uitgespookt, errug leuk!

attachment.php
 

Attachments

  • IMG_0020.jpg
    IMG_0020.jpg
    80,4 KB · Bekeken: 86
Mooi, zo'n complete Polivoks rij is wel vet! ik heb alleen de filter, is de rest ook de moeite?
 
Dan heb je lekker doorgebouwd!
FalafelFan! :D

ja, ik heb een Falafel abonnement :mega: (en de Corny Rhythm hebben we samen gedaan)

Mooi, zo'n complete Polivoks rij is wel vet! ik heb alleen de filter, is de rest ook de moeite?

ja, het is een leuke karaktervolle set voor weinig
de oscillatoren zijn nog wel vrij instabiel en gevoelig voor fluctuaties in de voedingsspanning, maar klinken heel vet vind ik. De rest is ook prima, maar niet zo bijzonder. Vca is misschien nog wel grappig voor karakter en envelopes zijn ook vrij flexibel (niet heel snappy). Mixer is niet zo veel aan, lfo is ook prima, ik mis wel een sine output, ruis daarvan is lekker blauw
 
9 maanden geleden begon mijn diy hobby en dit heb ik uitgespookt, errug leuk!

attachment.php

Sommige maken van wat zaad een baby in 9 maanden en jij dit! Ze maken allebei geluid en hebben goede voeding nodig maar ik vraag me af waar de gemiddelde SF'er er liever 3 van wil:mega:
 
Gisteren afgebouwd, Frequency Central Waverunner:

FullSizeRender%203_zpst6ibju6i.jpg


Erg fijne LFO met veel functionaliteit in weinig HP. Ik had al een Ultra Wave, maar ik gebruik de inputs voor modulatie daarvan niet altijd, dus deze leek me wel handig om er bij te hebben.
 
Dat is idd een heel fijn LFOotje, ik gebruik hem wel vooral voor clock dingen, en ik snap de figuurtjes niet echt. Maar wel een vliegensvlug projectje.
 
Figuurtjes zijn toch vrij duidelijk de waveforms: Saw, Ramp, Pulse, Triangle, Sine :)
 
Back
Top