• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Gear: JD-XA, System 8 , System 1

Marc

Ouwe rot
Lid sinds
28 april 2004
Berichten
1.297
Aangezien ik door omstandigheden minder tijd heb om met muziek bezig te zijn heb ik besloten wat te gaan inkrimpen en voordat ik het op marktplaats zet geef ik SF-ers even voorrang.

Roland JD-XA in nieuwstaat (nog geen 2 maanden oud) compleet inclusief doos, adapter, handleiding, garantie/bon - €1100

Roland System 8 in nieuwstaat inclusief adapter, handleiding, garantie/bon (aanschaf Bax 8 april 2017) - €950

Roland System 1 in prima staat en compleet inclusief doos, adapter, handleiding, garantie/bon (aanschaf Bax 27 april 2015) - €275

Ik zal later als ik tijd heb hier wat foto's plaatsen van de synths.

Qua ruil heb ik wel interesse in een Elektron Analog Four MKII met eventuele bijbetaling waar nodig, maar daar komen we vast wel uit.

Prijzen zijn aardig strak naar mijn mening, maar een eventuele combinatie korting is wel mogelijk.

Alles is op te halen in Voorhout. Geen verzending voorlopig!
 
Schop..

Roland JD-XA - €1100
Roland System 8 - €950
Roland System 1 - €275

Alles op te halen/beluisteren in Voorhout.
 
Wel wat interesse, maar nog niks concreets.

Even voor de duidelijkheid.. De Synths staan me niet in de weg en ga ze ook niet voor rommelmarkt prijzen van de hand doen. Ik heb er helaas de komende periode weinig tijd voor dus hier een kans om voor een goede (vaste) prijs mooie Synths te bemachtigen.

Roland JD-XA - €1100
Roland System 8 - €950
Roland System 1 - €275

Ik ben bereid de 3 samen voor €2200 van de hand te doen.
Een leuke ruil met wat kleiner spul (geen eurorack) sta ik wellicht voor open (bijvoorbeeld Elektron A4 MKII/Octatrack MKII/Roland Boutiques/V-Synth) met bijbetaling waar nodig en mag je altijd proberen.

Alles is op te halen/beluisteren in Voorhout.
 
Roland JD-XA - uit de verkoop
Roland System 8 - €950
Roland System 1 - €275

Beide Roland System synths mogen voor €1200 opgehaald worden.
Ruilen ook eventueel mogelijk (Elektron gear, Tempest, V-Synth, kijk maar ff)

Als een mod zo vriendelijk zou willen zijn de titel aan te passen naar: ‘Roland System 1 & System 8’ dan graag. :okdan:
 
Alles is weer beschikbaar.

Roland JD-XA - €1100
Roland System 8 - €950
Roland System 1 - €275

Ik ben bereid de 3 samen voor €2200 van de hand te doen. Leuke ruil met Elektron spul en/of V-synth keys ook bespreekbaar. Koopjesjagers bespaar mij en jezelf vooral de moeite... :okdan:
 
Back
Top