weinig opzienbarends II

Is een scooter niet eerder hardware ?
( eerlijk gezegd heb ik geen idee wat een scooter anders kan zijn dan een soort verwijfde brommer )
 
Oke
misschien dit soort vragen bij het topic " waar luister je nu naar ?" stellen
heb echt geen idee :-)
 
ja zou ook nog kunnen.
maar ik wilde er niet een hele topic voor openen.
dus dacht ik doe ik het zo maar.
 
Ik zie die Scooter nog wel op een scooter(verwijfde brommer) zitten.:yamaha: Weinig opzienbarends. :D
 
ik ben aan het kijken voor een dell ultrasharp 27 inch scherm.
en het liefst ook nog 4k alleen ik vind de prijs nog te hoog.
hopelijk gaat het dit jaar dalen in prijs.
kan ik hem mooi bij mijn dell precision zetten :):):)

Kijk eens naar Benq. Zeer goede monitoren en wat goedkoper dan Dell.
 
ik zat mij laatst eens te denken.
ik ben ook wel een liefhebber van scooter.
maar is scooter nauw hardcore of niet?.
sommige hardcore fans zeggen weer van niet. :?

Hardcore (Techno) zou ik zeggen. Ik ken ze vooral van...

 
Kijk eens naar Benq. Zeer goede monitoren en wat goedkoper dan Dell.

ja ga ik doen.
als ze ook kunnen draaien kan ik ze zeker overwegen.
ziet er ook niet slecht uit en ik kan ze draaien.
en de prijs is ook niet slecht.
ik ga nu ze nog niet kopen maar deze gaan zeker op mijn verlanglijstje.
want ze zien er goed uit en niet duur dan die ultra sharp schermen van dell.
 
Last edited by a moderator:
Dat heeft niets maar dan ook echt niets met Techno te maken die muziek van Scooter, als je het in een vakje wil steken past dat het best bij Happy Hardcore.
 
hoe je de muziek ook noemen wil. :D;)
ik ben toen ik jong was opgegroeid met MIND THE GAP. :)
ik vind het fantastische muziek en kan het goed waarderen. :koffie:
 
ik dacht altijd een hekel te hebben aan radio reclames.
vooral die van radio nl.
maar nu krijg ik voor elk reclame blok van 30 seconden die ik bij soundcloud luister. :stupid:stupid
over hun GO PLUS abonnement 2 nummers cadeau om te luisteren vreselijk is soundcloud geworden. :stupid:stupid
met steeds een vrouwen stem de elke zin 3 seconden moet wachten voor de volgende zin te mogen spreken. :stupid:stupid:duivels::duivels::r:r:?:?
 
Dat heeft niets maar dan ook echt niets met Techno te maken die muziek van Scooter, als je het in een vakje wil steken past dat het best bij Happy Hardcore.
huhhh?
Zelfs in de URL van de officiële Scooter website staat techno...
https://scootertechno.com

en (citaat):
"Not only have mastermind H.P. BAXXTER and his band colleagues triumphed over the transient and capricious nature of the music scene but they have gone on to become the most successful techno act of all time."

In het genre Happy Hardcore wat jij noemt kan ik mij overigens ook wel vinden. :)
Maar ook dus in Hardcore Techno. :W
 
huhhh?
Zelfs in de URL van de officiële Scooter website staat techno...
https://scootertechno.com

Tja, vroeger werd 2Unlimited ook techno genoemd. Mijn nekharen gingen overeind staan, heeft niets met techno te maken. Marketing technisch klinkt het lekker want het is elektronische muziek dus vinden de nitwits het techno. Zo ook die commerciële bagger van Scooter. Vindt happy hardcore een betere benaming dan techno. Niet alles geloven wat je leest. Wat mij betreft moet voor echte techno bij de jongens uit detroit zijn.
 
Die Scooter mag zijn site en zichzelf noemen hoe hij wil, zijn muziek is geen Techno. En dat citaat van "most succesful Techno act of all time", klopt ook voor geen meter aangezien het geen Techno is. Alleen al door zoiets te beweren toont degene aan die je citeert dat hij geen bal begrepen heeft van wat Techno is of wat die stijl omvat. Hilarisch gewoon.

Ik zie een nummer in zijn discografie staan " In Rave We Trust" , maakt hij Rave muziek dan? Je moet dat nummer eens opzetten.:dubbel: Dat verkocht destijds gewoon allemaal goed aan vooral pubers die zich daar door aangesproken voelen en Johnny's en Marina's die niet binnen mochten op echte underground Raves of Techno feesten of de betere discotheken.
 
In Detroit moeten de techno pioniers zwaar gefrustreerd geweest zijn dat het commerciële Europese antwoord op hun muziek zo lekker liep, terwijl voor hun de erkenning pas veel later kwam.

En die Johnny's en Marina's konden dan nog wel lekker illegaal raven onder een brug of zo...

De muziekstijl van Scooter is gaandeweg steeds veranderd en inderdaad worden ze ook een raveband genoemd. En nu schijnen ze EDM te maken. Er zal daar ook brood op de plank moeten komen denk ik.
 
Mja, al die vakjes en labels en genres en subgenres, daar word je toch ook niet goed van? Ik heb nogal wat vrienden in de gitarenhoek en daar heb je ook ongeveer 100 verschillende termen voor wat de gemiddelde leek gewoon 'rock' of 'metal' zou noemen. Stoner doom metal, black metal, straight edge, punk, hardcore - gewoon allemaal teringherrie. Zo is techno een beetje een verzamelnaam voor alles dat 'boem boem' doet, house voor alles dat 'boem boem' doet met een orgeltje erbij en club voor alles dat 'boem boem' doet met een orgeltje en een zangeresje. Lekker belangrijk allemaal.

Scooter is daarnaast natuurlijk verheven boven zulke eenvoudige classificering: niet alleen hebben zij talloze genres aangeraakt en gecombineerd in de loop der jaren, ze hebben een dusdanig portfolio en herkenbare sound neergezet dat ze eigenlijk een genre op zich zijn geworden. Superfout, en tegelijkertijd stiekem best lekker met een paar krakers van tracks.
 
Mja, al die vakjes en labels en genres en subgenres, daar word je toch ook niet goed van? Ik heb nogal wat vrienden in de gitarenhoek en daar heb je ook ongeveer 100 verschillende termen voor wat de gemiddelde leek gewoon 'rock' of 'metal' zou noemen. .
ja dat is net zo goed met kerken hoeveel verschillende manieren er zijn om de bijbel te begrijpen.
en dus hoeveel verschillende kerken er zijn in nederland.
ja dus het komt er op neer dat iedereen het anders ziet.
 
Back
Top