Transistor - Last Flower In The Landfill Part II

Ook een lekker trackie, doet me wel aan wat andere tracks denken, maar daar is natuurlijk niks mis mee. Overall is het wat vlak, te gelijkmatig, hoewel er genoeg gebeurt in de track. Je zou wat meer spanning kunnen aanbrengen, op verschillende manieren: sweeps, dynamics, (langere) breaks. Compositie heb je wel duidelijk aandacht aan besteed, dat is zeker terug te horen.
 
Dikke trip! Hier hou ik wel van. Doet me een beetje denken aan de 00s psychedelic scene. De beat klinkt ietwat stoffig maar dat heeft ook wel weer z'n charmes. Misschien had er qua mix iets meer met voorgrond / achtergrond gedaan kunnen worden. Of iets qua dynamiek. Nu klinkt het af en toe iets te 'statisch' qua intensiteit. Verders heel nice!
 
Coole track op zich, lekkere vibe en gave sounds... het geheel had wat subtieler gemixt kunnen worden denk ik, iets meer geblend met elkaar, wat meer reverb/delay wellicht. Sommige geluiden springen er teveel uit. O.a. bij 1:22 is de snare te hard.
 
Knap gemaakt, zou inderdaad prima bij een videogame passen. Als losse track gebeurt er misschien wat te weinig. Doet me een beetje aan The Crystal Method denken.
 
Lekkere soundjes en goede mix. Zou goed passen bij een PS2 era racing game. Dat bedoel ik op een positieve manier, want dan zou je tussen artiesten als BT en Fluke etc. terecht komen. :D ±3 minuten was voor mij wel genoeg geweest, al maakt de 303 naar het einde toe veel goed.
 
Het eerste deel, tot zo'n 1:30 deed me ergens aan de Bristol sound denken, maar dan in een wat moderner en minder gepolijst jasje. Daarna raak je me helaas een beetje kwijt, hoewel ik vanaf 4:20 weer enigszins opveerde. Ik hoor overigens wel dat het goed gemaakt is.
 
mmm lekker, die pow waw mocht van mij evolueren naar nog net wat gemener - edit o dat kwam nog mjammie
ik sta op je dansvloer :doei:
 
Lekker nummer hoor, met pleier geluisterd!
 
Mooie track! Goeie solide sound. De break is prachtig.

En de passage op het einde is heul vet - met name de strings die ineens een nokje intenser worden, lekker man.. knappe inzending!
 
Back
Top