De ik heb (af)gebouwd draad voor 2015!

Die phaser is erg tof, he? Resonantie open, gate er in. Instant vette tom.
Vond zelf max resonantie wat tam, dus op aanraden van Rick ergens een weerstandje overheen gezet.
 
Jazeker, heb hem net af en eerste indrukken zijn erg ok :)

Goeie tom tip, ga ik gelijk proberen. Weet je trouwens nog welke weerstand de resonatie beïnvloed?
 
Leuke Phaser. die ga ik ook eens maken, maar Is er een schema van die Frequency Central Phaser? Kan het zo snel niet vinden en iets bouwen zonder dat er een schema bij is heeft niet mijn voorkeur. Ik weet overigens prima hoe een OTA phaser is opgebouwd dus ik verwacht geen verrassingen (en ook geen LFO of sweep generator.....)
 
Daar heb ik om gevraagd, maar dat doet ie niet meer. Hij heeft wel een aantal andere phasers gepubliceerd voor pedaal gebruik, en hij vertelde dat de continuüm phaser daarvan afgeleid is (Causality phaser? Daar heeft ie er een aantal varianten van, ook een met odd/even schakelaar).

Volgens mij noemt ie hem ook in de thread op muffwiggler (daar is ook de layout te vinden voor zelf etsen), maar ik zal even zoeken.
 
R18 is. De weerstand die max resonantie bepaalt. Rick adviseert nog een 10k in parallel te zetten om de waarde te halveren. Ik he er 30k overheen gezet.
hier
 
Serge mk2 build
serge2back_web_zpscgkgtty8.jpg


de oude en de nieuwe ! (ze zijn wel even groot hoor, optisch bedrog)
serges_web_zpsbqv6qyvk.jpg


big ass caps
serge2caps_web_zpslglsoba5.jpg


TW lopass gate (new panel)
lpg_web_zpsy6dtkjtx.jpg


Barton drum (new panel) & Penrose quantizer
drum_quant_web_zps6hokpoxl.jpg
 
Nice!

(lees ook mijn eerdere bericht terug, Nederlands is mijn tweede taal of zo :facepalm ).
 
wat heb ik afgebouwd in 2015. Voorlopig eens mijn eerste kast :slotje:
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    43,4 KB · Bekeken: 68
qMPR9f

Kabelhanger, laten lasersnijden in Eindhoven, nog niet opgehangen, maar wel even uitgeprobeerd.
Gaat wel werken denk ik.
0G2LPn


(In tegenstelling tot foto's linken vanaf flickr......)
 
Laatst gewijzigd:
Hang on, nu photobucket aan het updaten...
Klopt iets niet met uploaden, foto's zien er nu zo:
2015-02-06%2020.18.17_zpsowyepz2i.jpg

Uit, dat is raar want op mijn telefoon zien ze er normaal uit. Straks nog eens even op een andere pc proberen.
 
20150206_220738_zpspxgbawp9.jpg


Werkt prima, moet er wel nog ergens 1 ophangen want ik heb meer kabels.
doet het wel trouwens, dat lasersnijden (en de producten stinken ook aardig ).
20150206_221222_zps8yasr2qr.jpg
 
Je bent me voor Martijn! Ben hem ook in elkaar aan het zetten. Heb je hem al aan de gang?
 
hij werkt goed!!

bij jou ook? of heb je hulp nodig met de teensy programmeren?
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top