Momma found a Delay

Het lijkt wel op New Beat, ik ben zelf een hevige New Beat fan, maar dit kon me niet bekoren.. 12 minuten datzelfde basslijntje is wel zeer repetitief, ik heb daarom ook moeten skippen.. Sorry maat, volgende keer korter en meer variatie.. Good luck ! ;)
 
Ja, werkwijze was dit keer anders: slechts één pattern op maschine, een boel pedalen, een extra xoxbox en dan moet ik me omdraaien om wijzigingen te doen, had ook maar één pattern op de 2 x0x-en staan. Volgende keer bereid ik me méér voor ik aan de jam ga.
 
het zou kunnen iets leuk worden maar is idd veel te lang nu

voor een of andere reden zit het qua gevoel dicht bij

de 2 zouden mooi in elkaar gemixt kunnen worden ;)
 
Ik draai de laatste firmware, dat hoor je he hahaa ;)
Best tof om de leds te zien oplichten als er een ext seq is. Is me niet eerder opgevallen. Pas vanaf deze versie?
Jam jij ook rvooh? ik wil wel eens iets horen en of zien :)
 
Het klinkt wel lekker rauw in ieder geval! 8~ De delay hoor ik alleen niet...
Is het een idee om de jam(s) te editen tot een kortere track van zo'n 3-5 minuten?
Ik vind de rauwe sound wel erg lekker. Heb even je SC gechecked en hoor dat dit je trademark is :)
 
Ha, tja die delay is mijn mxr carbon copy die over de nek gaat als ik de "regen" en "delay' knoppen tweak op de pedaal. Je hoort 'm oa op 1m 54 en 8min 44

Ik kan er niks kort van maken, is opgenomen vd mixer out, dus heb slechts één mono kanaal als opname. Mijn mackie mixer is nog weken in herstelling, dus geen multi track recordings mogelijk momenteel.
Als er liefhebbers zijn, stuur ik gans de opnames in de toekomst en mogen jullie er van samplen, track van maken, what ever. Zolang ik maar feedback krijg van hoe je 't in godsnaam gedaan hebt :)
 
vin m goee ! hou ik wel van :)

maak zelf ook vaak alleen maar te lange jams :)
en een dag later ben ik vaak weer alle patterns kwijt hehe
 
Back
Top