Elektron

Haha, marketing is goed bezig daar bij Elektron met alle teasers! Een A4 met toetsen zat er dik in natuurlijk. Maar wat er dan nu nog weer bij komt? FX-bak in Elektron stijl misschien 8~?
 
Een Maschinedrum! Inclusief regenboogLEDS en onbegrijpelijke sequencer.

Maar even zonder dollen: wat hebben ze nog niet (want het zou iets zijn dat nog niet in de line-up zat)? FM en VA zitten al in de Monomachine. Sampling al in de MDUW/OT. Analoog al in de A4 en AK.

Dan blijft er niet veel over, toch?
 
Vet hoor.....in de A4 zat dus al die tijd een +drive en die gaan ze nu unlocken waardoor je 4096 geheugen locaties krijgt. Tevens kun je sounds in het nieuwe OS taggen op genre etc.

Naast de poly mode is dit toch een behoorlijk substantiele update voor A4 eigenaren. :)
 
Vet hoor.....in de A4 zat dus al die tijd een +drive en die gaan ze nu unlocken waardoor je 4096 geheugen locaties krijgt. Tevens kun je sounds in het nieuwe OS taggen op genre etc.

Naast de poly mode is dit toch een behoorlijk substantiele update voor A4 eigenaren. :)

Ik hoop dat dat waar is... Of is het zo dat die analog keys alleen een +drive heeft?
 
Ziet het zo op het oog niet verkeerd uit. En een pookje! Komt de expressiviteit ten goede. Als er maar niet te veel in menu's dient te worden gedoken. Al vrees ik dat eerlijk gezegd wel een beetje.
 
Ziet het zo op het oog niet verkeerd uit. En een pookje! Komt de expressiviteit ten goede. Als er maar niet te veel in menu's dient te worden gedoken. Al vrees ik dat eerlijk gezegd wel een beetje.

Nee hoor, de a4 is super simpel te bedienen! Bijna Alles is 1 knop diep. En op de a4 heb ik nooit dat ik per ongeluk de verkeerde param edit zoals in een normale matrix interface, omdat je op het scherm leest wat je doet.
 
Wow dat is wel gaaf, ik lees het net op elektron forum. Gewoon een gratis +drive! :) en poly, en een nieuwe filter mode... Wat een feest!

Poly, dat is wel erg gaaf. Dat voegt echt heel veel toe, ben wel benieuwd hoe dit werkt met sequencer.
 
Elektron is erg goed bezig :okdan: Misschien wel het interessantste merk muziekapparatuur van dit moment - tenminste, dat is mijn mening dan. Op zich wel grappig want ik heb helemaal niets van Elekron staan hier :D Wie weet verandert dat nog eens....een keer iets verkopen/omruilen hoeft geen slecht idee te zijn.
 
Back
Top