Elektron

Elektron heeft zojuist een kleine hint gegeven.
4cf99c8c504c11e3ba1212c564fc8c48_8.jpg
 
Er staat "By Elektron". Alhoewel Elektron niet echt een strakke huisstijl heeft gebruiken ze wel hun logo en nooit "By".
Dit wijst op een product dat elders gemaakt eventueel in samenwerking met of op specs van Elektron.

De rode letter lijkt een K te zijn; als in Keys.

Het oppervlakte is erg leeg: een dergelijke foto zou je niet bij de octatrack of AnalogFour kunnen maken, die ruimte is er niet. Dit suggereert iets breeds, langs.

Elektron had de laatste maanden ook interesse in midi controllers die bijv hun octatrack kon besturen.

Alles tezamen lijken de hints het meest op een toetsenbord te wijzen. Mogelijke uitvoeringen zouden kunnen zijn:
- Een add-on toetsenbord met midi controlling voor de a4 (ja, die heeft eigen toetsjes maar is toch de voordehand liggende kandidaat om een toetsenbord aan te hangen).
- Een A4 en toetsenbord ineen
- Een toetsenbord met 1 stem, aka A1 en de nodige knopjes
- Een uitgebreide midicontroller en toetsenbord ineen waar alle maschines mee te bedienen zijn (=technisch mogelijk)
 
Slightly off topic (but still maybe related :) )

"Until December 13th, enjoy 10% discounts on the #AnalogFour, #Octatrack, #Machinedrum UW, and #Monomachine. Don't miss out - get your machine in the Elektron Online Shop."

geen korting op de Machinedrum Sps-1 die out of stock is... hm.
 
Elektron heeft zojuist een kleine hint gegeven.
4cf99c8c504c11e3ba1212c564fc8c48_8.jpg

Die eerste rode letter lijkt mij een 'X' te zijn.

Ben niet goed thuis in de spullen van Elektron maar voor diegenen die dat wel zijn is dat wellicht een hint?

Daarnaast kun je ook kijken naar diegenen die tijdens dat genoemde event gaan optreden.
 
Die eerste rode letter lijkt mij een 'X' te zijn.

Ben niet goed thuis in de spullen van Elektron maar voor diegenen die dat wel zijn is dat wellicht een hint?

Daarnaast kun je ook kijken naar diegenen die tijdens dat genoemde event gaan optreden.

Lijkt meer op een K. De letter ervoor heeft erg veel weg van een g. Ik blijf erbij.... "Analog Keys"
 
Jammer... had wel de drumbak gewild... ach, ben nu toch een 909 incl. sequencer aan het solderen... scheelt weer :)
 
Cenk Sayinli (MrDataline) doet niks met toetsen, doet de openings-act. Hij schrijft er enkel het volgende over:

"23rd November will be a big one in Berlin! A new Elektron Machine will make an appearance and Dataline will rock the Octatrack and Analog Four to open the party!"

maar 154 zit volgens mij wel héél dichtbij...
 
toch wel vreemd een "analogKey" want dan staat er toch "niets" van wat het "in weze" is. wat is een "analogkey", dan had het analog a4 keys moeten heten. ik denk dat het een O is. maar welk woord heeft een O aan het einde. dat er keys aan zitten is wel duidelijk. EDIT idd staat bij analog a4 ook a4 niet in het logo dus kan het idd analogkey zijn.
 
Een los alu midi keyboard in Elektron design, die dus flush past met de andere units
 
ik denk dat jullie allemaal gek zijn dat je je hier überhaupt mee bezig houdt :D
 
Toetsen voor een polysynth die op alleen een gelmiteerde manier tijdens het spelen meerdere stemmen tegelijk kan gebruiken lijkt me een beetje gek.
 
Back
Top