De Boom (schreeuw terug) .....(ambient ofzo)

ZeromaNoiS

ZeeraanmnNeuS
Lid sinds
14 juli 2003
Berichten
41
Hey hallo,
Dit is het eerte nummertje wat ik hier post.
Ben erg benieuwd of mensen dit wat vinden, of juist niet, en wat er goed of juist slecht aan is.
Tis een beetje ambient geloof ik, tis in ieder geval erg rustig.


ZeromaNoiS - De Boom (schreeuw terug)

KLIK OP DE BOOM ;)
 
Relaxed hoor!

Hij klinkt goed. De hoeveelheid galm is misschien smaakgevoelig maar de feel en de sound bevallen me wel hoor.
 
Dankje :)

Over die reeverb ben ik het wel met je eens. Is misschien een beetje te veel van het goede.
 
het klinkt in mijn oren niet meteen als trance...
het is ook niet meteen mijn smaak, maar bon, dat ter zijde.

het is een vrij rustig ding dat wel zou thuishoren op een cd met relaxmuziek of zo.
zo iets waar je (de meer normale mens dan ik dan) naar luistert om te ontspannen
na een stressvolle dag waarop je bijna uit pure frustratie mensen neermaaide
met de bijl die voorzien is om de deur te openen bij brand...

deze track kan er dus zeker wel door voor het genre ambient zo lijkt me.


groetjes

cloudy
 
Een heel mooi nummer :halleluja

Allereerst vallen mij de mooie zachte warme synths op die je gebruikt heb. Geeft me alvast een lekker gemakkelijk gevoel dus ik ga er ff lekker voor zitten :)

Bouwt lekker op. Rustig hier een synthje erbij, daar een geluidje. Echte vette ambient dus. Ik zie landschapen voor me en droom weg in fantasiƫn. De reverb zou wellicht wat te veel kunnen zijn, maar het geeft aan de andere kant juist die grootte aan. Dat enorme uitgestrekte landschap waarin De Boom staat ;) .. Tenminste, zo interpreteer ik het dan.

Ik heb geen moment het idee dat het nummer langdradig wordt ofzo. Mijn enige kritiekpunt is dat die stem wat minder hipass gefiltert zou mogen worden. (Dit tot betrekking to mijn eigen nummer ja :D ).. Ik denk dat de stem niet zou misstaan als ie zich wat meer in het geluidslandschap zou bevinden dan erbuiten.

Alles vormt een geheel. De lengte is goed. Goed gemasterd. En lekker experimenteel. Kortom, een goed nummer :). Ga zo door dus :biertje:

Paul
 
Back
Top