Drums/ kick (feedback gevraagd)

tuurlijk kun je iets maken waar je hart niet ligt.

Mij kan je niet overtuigen of verkopen dat je iets gaat doen wat je niet cool vind, sorry.

Vertel dat maar aan de talloze studiosessie-muzikanten die zo hun brood verdien(d)en.
Dat er mensen zijn die "tijdelijk" hun verstand op 0 kunnen zetten en doen wat ze niet leuk vinden tot zover maar fulltime of een leven lang mee bezig zijn no way.

Precies wat jefz zegt, dat zijn de azijnpissers onder ons die elke dag chagrijnig naar hun werk toe gaan.

En voor producers geldt dan hetzelfde, zo. gabber populair, doen we dat, trance, kunnen we ook, hardstyle, ach doen we ook.
zal ons als voorbeeld nemen, wij vinden trance, en nog heeul veeul andere stylen cool. Zijn als kleine jongetjes begonnen met hardcore....ligt er hardcore op de plank ? zeer zeker, waarom, omdat wij dat cool vinden daar ook ons hart ligt, dus? gwoon doen wat je cool vind.

juist omdat ik denk
precies " denk je "

Hij vond het wel belangrijker dat DJ's het tof vonden zodat het gedraaid werd.
elke artiest wil dat zijn creatie door zo 1 groot mogelijk publiek gedragen wordt, daar was en is hij geen uitzondering in, behalve van die 1 lingen die vage/ abstracte muziek maken, maar ja ook die willen een zo groot mogelijk publiek bereiken. Dan rijst bij mij direct de vraag op waarom geen commerciƫle dingen doen waar je een groter bereik mee hebt, toegankelijk is voor een breed publiek ?

maar toch mist er dan iets, en da's dan de passie volgens mij.
nee sorry ook dit kan je mij niet verkopen. Elke (beginnende) producer/ artiest die ik bijv. op t forum van laidbackluke hoor, hebben passie / drive maken muziek omdat ze het leuk vinden, nomore, das toevallig onze gemene deler...oww ja zo zat het ja.

Of ga je passie exclusief aan Afrojack toedichten ? ghehe

Wat je mist is oa training.....Nick van der Wall heeft uren geraaid met produceren (minimaal 3 jaar ft muziek maken), stukje muzikaliteit en zijn identiteit.

Dat je dacht iets met sample cd's das een compliment.....danks :okdan:
 
Klinkt prima hier die kick... maar ik ben geen expert vrees ik
 
kick is idd niks mis mee......heb een sample cd gedownload (pirate bay nutulek) ff in geladen en klaar is kees (grapje tussendoor) :P

3 dagen aan geklooid in de snikkende hitte vorige jaar.
 
Waz, Mensen kunnen zeuren, maar als de doelgroep popiejopie electrohouse a'la Vato Gonzales forum is dan gaan jullie van wat ik qua snips zover gehoord heb flink de boel wegblazen daar.. Binnen het genre dikke tracks hoor!
 
Waz, Mensen kunnen zeuren,
tja ieder zn ding :)

dan gaan jullie van wat ik qua snips zover gehoord heb flink de boel wegblazen daar.. Binnen het genre dikke tracks hoor!
thnx m8, de nieuwe tracks...als je die gaat horen pffffff niet normaal meer, nivo lik mn vestje, met melodieƫn, vocalen, super vet :o: Maken een positieve groei door wbt tracks schrijven :)

Check, heb vocalen eruit gehaald, melodie same shizzle 8~

 
Back
Top