MA5A ADHD II

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Lid sinds
21 juli 2010
Berichten
3.656
Locatie
Budapest Magyarország
Geen idee hoe dit werkt maar aangezien de forumpolitie meekijkt zal het wel goed gaan :D

Gezien het feit dat ik niet echt heel veel tijd had/heb heb ik het laatste nummer wat ik gemaakt heb een klein beetje aangepast.

Gezien dit nummer geheel een experimentele fase is zou het mooi zijn om hier wat reacties op te krijgen.
 

Attachments

  • ADHD II.mp3
    5,6 MB · Bekeken: 179
Ja, vanaf de eerste maat heb je mijn aandacht te pakken! Ik kan me niet herinneren deze track eerder gehoord te hebben. Die delayed reverb op de snare had van mij best nog wat nadrukkelijker gemogen. Percussie misschien een tikje droger voor de nodige nadruk en contrast?

Ik geloof wel dat de titel van je track in combinatie met de sfeer de nodige uitleg vraagt :D.

Ik vind het echt een prachtige track. Met wat meer diepte erin (of contrast tussen de golvende lijn die ik nu voor me zie en wat scherpe driehoekjes erin) is hij wat mij betreft perfect! Top dat je alsnog een track hebt ingezonden!
 
Ja, vanaf de eerste maat heb je mijn aandacht te pakken! Ik kan me niet herinneren deze track eerder gehoord te hebben. Die delayed reverb op de snare had van mij best nog wat nadrukkelijker gemogen. Percussie misschien een tikje droger voor de nodige nadruk en contrast?

Ik geloof wel dat de titel van je track in combinatie met de sfeer de nodige uitleg vraagt :D.

Ik vind het echt een prachtige track. Met wat meer diepte erin (of contrast tussen de golvende lijn die ik nu voor me zie en wat scherpe driehoekjes erin) is hij wat mij betreft perfect! Top dat je alsnog een track hebt ingezonden!

Bob, natuurlijk krijg je een uitleg :)

Zoals ik al schreef had ik heel weinig tijd om alles echt helemaal te fine tunen.... des al niet te min en ook omdat het een test fase was ik blij met het resultaat.

ADHD als titel en (dark) ambient als muziek (contrast) en hierbij een uitleg....
De originele (werk) titel is: Atmospheric Distortion Hyperactivity Disorder (ADHD)
Dit omdat ik hier in de heuvels bij luchtdruk veranderingen nogal last krijg van mijn gezondheid (als onder zee niveau geboren kaaskop kan het in sommige gevallen lastig zijn) ..... Atmospheric Distortion gaat dus over de veranderingen in luchtdruk wat gaande was toen ik dit beestje een naam moest geven :geslaagd:

ADHD = Atmospheric Distortion Hyperactivity Disorder in dit geval en heeft niets met het gebruik van Methylfenidaat te maken :geslaagd:
 
donkere sfeer, nachtmuziek, drums mogen wat tegendraadser en of interessanter
 
donkere sfeer, nachtmuziek, drums mogen wat tegendraadser en of interessanter

Dank je, ik wou het dit maal een keer niet tegendraadser doen dan in de AF(X...) series :D , maar misschien leuk voor een remix (dat dan weer wel)
 
808 altijd +1...
 
Back
Top