[trk + trivia] MindTwist_WarSlug

mindtwist

Wannabe Wannabe
Lid sinds
19 april 2002
Berichten
360
Locatie
The Netherlands
paar weken terug op vage momenten in elkaar gezet.. van de week eens opgenomen.
ik heb er maar geen stijl bijgezet.. (houd niet van hokjes.. en wtf zou 't uberhaupt voor style zijn..)

alle op/aanmerkingen stel ik op prijs :)

het is allemaal op/met 1 iets gemaakt.

trivia time
raad het ding/software.. (antwoord komt na een paar postjes...)


en een url is misschien ook handig: linkje..
 
Nou, denk dat het gemaakt is meej uw commodore :maffia:

Of een of andere mooie, uhm, vier letters, begon met de K ;)

Klinkt iig fun 8o)
 
niet meteen mijn stijl, maar een wel zeer apart dingetje.
kvind het alleen, voor mij persoonlijk, wat depressief klinken.
maar of dat aan de track ligt of aan mij?

heeft wel iets origineels. en als dat enkel met die korg gemaakt is en zo... sjiek! :)


greetz

cloudy
 
En weer een bewijs dat je niet veel nodig hebt om iets te maken!
Grappig nummer; zeker omdat 't met alleen een 'budget' ding is gemaakt! (niet minderwaardig bedoeld; ik vind de ER gaaf)
 
alleen er1 ja.. paar patterens.. beetje muten en switchen..


ik vind het een heerlijk apparaatje.. alleen jammer dat ik r geen accupak voor heb..

gebruik hem s'nachts wel eens in bed.. (ow ow.. nee..nee perverts..)
lekker freaken.. (rode lampen gaan in't donker wel beetje zeer doen aan je ogen though.. heb maar 1 stopcontactbij mn bed,.. dus licht heb ik niet :P )

zou cool zijn als ze officieele batterij pack ervoor kunnen maken ofzo..

en ik wil nog een ea1 :)
 
overduidelijk er-1..
zijn eigen karakter is tevens zijn zwakte-punt, toch nog iets te beperkt qua geluidenspectrum naar mijn goesting (niet die track hé, die is fijn ok :okdan: )
Ea-1 is het proberen waard, zeker voor de prijs dat je hem kan kopen tegenwoordig.. Wel wat beperkter, maar veel meer bruikbaar in tracks..

Ik mis mijn twee korgjes wel soms, en verlichting geven ze althans.. ivm met de lamp probleem 'snacht: Ooit gedacht aan een stekkerdoos? dan kan je ze beide nog es aansluiten, met de lamp, en audio in thru geschakeld (kan zelfs stereo met de er-1, want zelfs met de thru knop aan kan je da panning regelen)
melodietjes maken met die pitch/motion sequence, toffe dingen soms!
Er staan nog ne paar oude Electribe probeersels van me, of wat er toch van overblijft, op www.mp3.com/darffader (die eerste track is ook nog met alphajuno, soit).; good luck
 
Back
Top