Dr van Lansberg - Tear Them Down

Doctor toch. Deze is goed, maar toch...vind het niet meteen de beste keuze. Ik heb eerlijk gezegd andere tracks van jou gehoord die ik veel beter vind.
 
Muzikaal en technisch niks op aan te merken, vind de choir sounds erg mooi. Luistert lekker weg en daar gaat het voor mij dan ook mis, luistert misschien wel te lekker weg... Het is gewoon niet zo mijn smaak. (Vind andere nummers van je beter...)
Heb hem ook naar mijn pa gestuurd en die vond het wel erg mooi, precies zijn smaak! :)
 
Muzikaal en technisch niks op aan te merken, vind de choir sounds erg mooi. Luistert lekker weg en daar gaat het voor mij dan ook mis, luistert misschien wel te lekker weg... Het is gewoon niet zo mijn smaak. (Vind andere nummers van je beter...)
Heb hem ook naar mijn pa gestuurd en die vond het wel erg mooi, precies zijn smaak! :)

Haha, ik ken je pa niet, maar waarschijnlijk ben ik nog niet zo oud hoor! :D Dank voor je feedback sowieso. Het blijft ook best lastig om de juiste track voor een contest uit te zoeken. Ik wist het gewoon simpelweg niet... Volgend jaar maar een lounge dingtje met Rhodes of zo :).
 
Laatst gewijzigd:
Haha, ik ken je pa niet, maar waarschijnlijk ben ik nog niet zo oud hoor! :D Dank voor je feedback sowieso. Het blijft ook best lastig om de juiste track voor een contest uit te zoeken. Ik wist het gewoon simpelweg niet... Volgend jaar maar een lounge dingtje met Rhodes of zo :).

Sympathieke man, speelt luit. :)
Ik post altijd het nummer wat ikzelf het beste vind. Is nu ik er beter over nadenk idd niet altijd even makkelijk...
 
Fraai hoor, Enigma sfeertje, mooie sounds. Heel prettig, zou het zo een tijd in loop kunnen afspelen en het blijft boeien
 
Fraai hoor, Enigma sfeertje, mooie sounds. Heel prettig, zou het zo een tijd in loop kunnen afspelen en het blijft boeien

Ja, da's een heel mooi compliment! Thanks Richard! :) Als je andere comments bekijkt, begint het me steeds meer op te vallen hoe smaakgebonden muziek eigenlijk kan zijn... Ik denk dat ik het aantal discussies met mijn familie over muziek maar wat terug ga schroeven :D.
 
ik vind dat je wel heel erg je eigen stijl hebt en dat is heel goed want velen moeten perse iets maken wat zo of zo klinkt en dan krijg je van dat dwangmatige copycat gedrag. alles is al gedaan ik weet het maar vind dat je gewoon hele lekkere tracks maakt die allemaal goed op een lijn liggen, open klinken en dichtbij je persoonlijkheid liggen, heel goed.
 
ik vind dat je wel heel erg je eigen stijl hebt en dat is heel goed want velen moeten perse iets maken wat zo of zo klinkt en dan krijg je van dat dwangmatige copycat gedrag. alles is al gedaan ik weet het maar vind dat je gewoon hele lekkere tracks maakt die allemaal goed op een lijn liggen, open klinken en dichtbij je persoonlijkheid liggen, heel goed.

Al zou ik het willen, iets namaken kan ik helemaal niet. Daarvoor ontbreekt hem me aan kennis en ervaring... Verder klopt het volgens mij wel wat je zegt. Ik denk dat dat wel op meer inzendingen van toepassing is. Maar wederom dank voor je mooie compliment man! :okdan:


mooie zachte dromerige sound, lekker voor de zondagochtend!

Thanks! Met een beetje geluk doet ie het ook na het weekend nog wel redelijk :).

Lekker, er komt wat weinig afwisseling in vind ik, en toch wordt ik het niet rap beu.
Klinkt ook goed, je drums zijn super!

nice work!

Thanks Riky! Die drums heb ik inderdaad veel meer aandacht aan besteed dan in de tracks ervoor. Ik vind het monnikkenwerk, telkens in de beatdesigner nieuwe variaties tekenen en op de juiste plek in de track plaatsen, maar het betaalt zich uit. En ik merk dat het langzaamaan leuker begint te worden. En wat betreft die afwisseling, eerlijk gezegd vind ik dat er nog veel afwisseling in zit :). Maar misschien komt het idee van het gebrek aan afwisseling juist wel door die drums. Er zit weinig tempowisseling in. Ga ik over nadenken. :peukie:
 
Heerlijk nummer, dr van Lansberg. Goede opbouw, lekkere sounds, en er zit echt echt een verhaal/progressie/structuur in het nummer.. en dat is een kunst die je lang niet iedereen beheerst. Erg smaakvol.. i like it!
 
Heerlijk nummer, dr van Lansberg. Goede opbouw, lekkere sounds, en er zit echt echt een verhaal/progressie/structuur in het nummer.. en dat is een kunst die je lang niet iedereen beheerst. Erg smaakvol.. i like it!

Thanks Payt! Zeker uit jouw mond een groot compliment (mijn moeder zegt ook wel eens wat aardigs over mijn muziek...). Soms ontstaat een track gewoon een beetje als vanzelf. Dat was dus bij deze zo. Dus heel veel moeite heb ik er niet voor hoeven doen hoor :).

Vindt de sound/productie erg sterk. Muziekaal is het niet mijn ding totdat de stemmen komen, dat stukje vindt ik erg cool. Komen de stemmen uit een film ofzo of zelf opgenemen?
:okdan:

Dank voor het luisteren Pieter. Die vocals heb ik van een website geplukt waar vocalisten hun kunstjes uploaden. En het productietechnische, ik merk dat als je zorgvuldig omgaat met de keuze van je geluiden (en spaarzaam met extraatjes), je dan al snel een aardige sound te pakken hebt hoor.
 
Bob je bent weer lekker bezig :) ook ik (persoonlijk) heb betere (iets) nummers van je gehoord maar deze is ook goed luisterbaar en verveelt niet..... al met al een goed bezig en respect dat groeit tov je knutsels.
..... met andere woorden.... zelfde wat Payt zegt :okdan:
 
Deze komt me enigzins bekend voor...:eureka:

JimHensonKermit%281%29.jpg


Een sfeermaker 8~
Mooi werk opnieuw Dr van Lansberg!

Cheers,
Exo. :mega:
 
Bob je bent weer lekker bezig :) ook ik (persoonlijk) heb betere (iets) nummers van je gehoord maar deze is ook goed luisterbaar en verveelt niet..... al met al een goed bezig en respect dat groeit tov je knutsels.
..... met andere woorden.... zelfde wat Payt zegt :okdan:


Ik ben wel benieuwd welke track(s) je beter vindt. Ondanks mijn verschrompelde ego blijf ik khet toch leuk vinden om dit soort feedback te lezen 8~.

Waar blijft jouw track?
 
1969 vindt ik persoonlijk het leukst.... maar dat is mijn mening nu :) Victory vindt ik "peurneao" :)

Waar mijn track blijft? voor de competitie bedoel je? Ik had het hier al over met Pablo dat vanwege chronisch tijdgebrek het er dit jaar niet van gaat komen..... Maar wie weet misschien wel als ik een duistere opleving heb al heb ik het idee dat dat de kwaliteit niet ten goede zal komen.
Vandaag nog een rustige dag, vanaf morgen (weer) rennen en vliegen, misschien begin januari kan ik
kijken wat ik kan doen....

Heb al een aantal hele leuke/goede inzendingen gehoord wat de lat behoorlijk hoog legt.... maar dat is alleen maar een goed teken :okdan:
 
Haha, ik heb gegoogled op "peurneao" en vond niets. Toen sprek ik het hardop uit...:D

1969 snap ik trouwens wel vanuit jouw perspectief.

Heb je dan geen enkele track gemaakt afgelopen jaar? En dan nog, 1969 stond er bij mij in een dag tijd op. Dus, tijd kan bijna geen excuus zijn. ;)
 
Back
Top