Dr van Lansberg - Tear Them Down

Vind het een leuke track, klinkt fris en origineel zonder storende elementen in de mix .. Kanshebbertje!
 
Vind dit een erg leuke track. Deed mij sterk denken aan het werk van Andreas Leifeld in zijn Something Happens tijd (1993).
 
Erg lekkere beat, en het intro deed me wel een beetje denken aan Owl City.
Mooi koortapijtje zit er ook in ! Goed gedaan !
 
Erg lekkere beat, en het intro deed me wel een beetje denken aan Owl City.
Mooi koortapijtje zit er ook in ! Goed gedaan !

Thanks Aeroflux! Owl City ken overigens ook niet, ga ik zeker beluisteren. Dat koortje was ook leuk om te doen, beetje spelen met automation op de velocity en EQ.
 
Mooie koorklanken en -akkoorden. Veel zorg besteed aan de drums; daar houd ik van. Maar helaas kan de compositie me niet tot het einde boeien. Hij gaat ook als een nachtkaars uit.
 
Mooie koorklanken en -akkoorden. Veel zorg besteed aan de drums; daar houd ik van. Maar helaas kan de compositie me niet tot het einde boeien. Hij gaat ook als een nachtkaars uit.

Dank voor het luisteren Akikaze! :okdan: Het laatste ben ik (uiteraard :)) niet helemaal met je eens. De track bouwt op en weer af, maar ik vind zelf niet dat hij als een nachtkaars uitgaat. De track is meer een trip op deze manier en daarbij past een uitgesproken slot in mijn optiek wat minder.
 
Back
Top