Wavebender

G

Guest

Guest
http://soundcloud.com/brz-tdk/wavebender

Stuk muziek waar ik zo goed als klaar mee ben....na deze opname misschien nog eentje, kijken/luisteren of er nog wat aangepast kan worden..

Comments welkom.
 
Tsja, hier wordt je wel wakker van! Vind er wel een paar leuke stukjes tussen zitten, die filterkick klinkt wel lekker. En de 303-achtige sound aan t eind is ook goed te pruimen.
 
laat die geezah gwoon lkkr knalluh zit m nie te jenneman:okdan:

straks gaatie ook nog modulair noodles maken ..zitje nie op te wachten
;-]]
tis 10 gweest / magnie meer hierooow
hebm vanmiddag al afgeknalt;-] vin vooral fxies wel goed op zn plek
best lang lang ook ofnie12+min
 
Pleuris vette track! Als je niet weet wat Tekkno is moet je gewoon je smoel houden...:luv:
 
Cheers MT.....

@JB55, vanwaar de 909 praatjes, in deze track is geen 909 te vinden. Of ben je een oude plaat van skeletor die blijft hangen, sippe gozert?

@Skeltvm, bedankt voor je "inhoudelijke" reactie. Ik zal ernaar kijken, want jij bent voor mij een persoon wiens inzicht ik waardeer.
De brom is bekend en als je goed luistert zit er ergens ook een hoge piep in:):):)
 
Dat sprankelen snap ik, op de Dynaudio's klinkt het super, maar op de kleine monitors valt daar inderdaad wat van weg....op zich mastert Lawrie dat meestal wel weer goed, ik kijk of ik er zelf nog wat meer uit kan halen zonder teveel consessies te moeten doen op andere aspecten.
 
tis mijn stilo nie, maar dat geeft niet
ik vind m wel wat smallig doffig.. de mix
zou iets meer in de kanes mogen wat mij betreft
 
ik bedoelde dat daar waar de drive zit van de track dat dat in het midden ligt met een dekentje dr over.. dat heeft iets rofs, das leuk, maar ik zit zelf liever een beetje tussen de aktie

klinkt vaag misschien hehe
 
ik bedoelde dat daar waar de drive zit van de track dat dat in het midden ligt met een dekentje dr over.. dat heeft iets rofs, das leuk, maar ik zit zelf liever een beetje tussen de aktie

klinkt vaag misschien hehe

Ik snap em, denk zelf dat de masteraar/cutter dat goed oplost.....die is daar beter in dan ik:)
 
de mix wat "muddy" klinken,... zo noemen jullie dat....,

Het mag nog wat meer sprankelen. nog leuker , en doe er maar een citroentje bij !

Ik zou zeggen , stop er mee, zoek een andere hobby , want het gaat nooit lukken hoor .

kdenk asje optreed / muziek uitbrengt voor je eigen publiek ..HET er sdus al is ;-]
daar gaat muziek bende denk om..de een heeft ambitie de ander minder

net as talent / ervaring ...daarom heet t ook tekno ...;fre for all;-]


ik denk asje m 8 min maakt die korter en krachtiger wordt qa verhaaltje

anderzijds klinktie nu meer as een setje [live] kort dan;-] duidelijk geval van werken [live] metje gear
[welke drum hebje welgebruikt dan ?
:eureka::engel:
 
Kan de mix niet echt goed horen over mijn laptop speakers maar mix kan idd iets beter.
Maar aan de andere kant denk ik dat deze het echt wel goed doet over een grote pa systeem.
Lekker sfeertje in de track vind vooral de percussie nice.
Heeft wel iets van Curley weg sommige stukken.

Er zitten hier trouwens wel wat gasten met top humor not:stupid
 
Ik vind hem wel leuk :) Ja de mix doet me sterk denken aan de jaren '90, pre-DAW, cassettebandjes enzo... maarreh, liever originele muziek die produktietechnisch wat minder klinkt dan weer zo'n gladgepolijst "perfect geproduceerd" digitaal niemendalletje.

Ow, wat betreft de "enorm getalenteerde muzikant" (of zoiets): degelijke reakties komen doorgaans alleen uit de mond van gefrustreerde en/of afgunstige mensen. Zomaar een kleine observatie.
Overigens heeft er hier duidelijk iemand een dubbele account...lol.
 
Percussie komt uit de Böhm digital drums......kick uit een Airbase en een Mbase 11.......iedereen gaat op de een of andere manier weer door een Culture Vulure kanaal heen..

De track is nu ongemasterd, als ik er zelf wat aan eq-ed komt de sfeer uit de studio ook op de kleine monitors weer terug, maar deze muziek is inderdaad het lekkerst op een dikke PA...
 
Zo, effe netjes gemaakt en het draadje ontdaan van modder.

Maaruuuuuuuh, dit is toch gewoon goeie TeKno? Track is precies goed.. net of een krakers PA 5.1 weer kan geven :D
 
Zo, tis weer open. Wel lief doen nu heh? Iedereen dus. Geen modder meer gooien, als je kritiek hebt, laat het asjeblieft inhoud hebben en geen elitair getreiter zijn.

Aan de andere kant, hou jezelf in en als het je stijl niet is, zeg dan niks. Het was lo-fi VS high-end. Dat is nooit samen te brengen. Bluegrass op een krakers PA of TeKno op een Meyer Sound... doe maar niet, is zonde.

Zoals ik al zij, het is een vette track in z'n genre. MononoM 001 ligt hiet in de kast, dus referentie kader is er. Maar alles er tussenin staat er ook tussen, dus ik weet wel waar over ik lul.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mononom
 
Back
Top