Wavebender

En wie staat er op mononom records 004..........woep woep.

Kijk, duidelijk dat je weet waar je mee bezig bent.

Het zal mijn muziek nooit worden hoor. Maar hoor wel het verschil tussen goeie TeKno en bagger.. voor de meeste mensen is alle TeKno bagger.
 
http://soundcloud.com/brz-tdk/wavebender-second-recording

Nieuwe opname, ik ben wel content......zo de auto in en dan 4 uur live optreden in Wenen dit week-end en volgende week kijken of ik er nog wat aan wil doen.....

Comments welkom, zelfs van club Wim.
 
In aansluiting op Vcovca, het is evenmin mijn muziek, maar ik voel deze wel. Zo op een vrijdagochtend vanachter mijn laptop klinkt het waarschijnlijk ook anders dan om 2:30 zaterdagnacht on the dancefloor in Wenen (of welke stad dan ook). En als je kijkt naar het aantal volgers dat je hebt op SoundCloud, maak je in elk geval muziek die veel mensen aanspreekt! :okdan:

Succes daar!
 
Zo, tis weer open. Wel lief doen nu heh? Iedereen dus. Geen modder meer gooien, als je kritiek hebt, laat het asjeblieft inhoud hebben en geen elitair getreiter zijn.

Aan de andere kant, hou jezelf in en als het je stijl niet is, zeg dan niks. Het was lo-fi VS high-end. Dat is nooit samen te brengen. Bluegrass op een krakers PA of TeKno op een Meyer Sound... doe maar niet, is zonde.

:okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Auto is ingepakt, alle zooi staat erin, zaterdag rocken we daar de tent ondersteboven....we spelen in Fluc Wanne, best wel een vette locatie.

Ik snap ook wel dat mijn sound niet echt relaxte muziek is voor op een doordeweeksedag en er zijn erg veel mensen die wat ik doe dik vinden en daar ben ik ook erg blij mee:)

B edankt voor je comment.
 
De mix is idd wat doffig en mono, maar dat past ook wel weer bij de muziek. Op zo'n teknosoundsystem hoort toch geen hond dat en moet het gewoon lekker voortstuiteren, en dat doet het zeker :)
 
Mono is zowiezo beter ;)


Ik vind dit heel fijn klinken bRz, lekker ook die screeching feedback.
 
Laatst gewijzigd:
De mix is idd wat doffig en mono, maar dat past ook wel weer bij de muziek. Op zo'n teknosoundsystem hoort toch geen hond dat en moet het gewoon lekker voortstuiteren, en dat doet het zeker :)

khoor juist dat weers meer een ouder tdk achtige trek is met meer lijkt wel fx / sound serin ;-] like that!
ergens op de eertse minuut dat belletje ..die delay ebt egt leuk met een pitch weg;-]
denk dat versie erg ok is brz!!
sc6 daaro ..collega ook;-]
:okdan:
 
Belletje is de Fenix, de modulaties komen uit de Fenix sequencer....
Liveset in Vienna was kickass, publiek was erg happy.

Nu even chillen op de bank.
 
Leuk om te lezen dat jij het kan waarderen, M.N, was echt wel een dik label.
Benieuwd hoe jij je Fenix gaat gebruiken.
 
Kan de mix niet echt goed horen over mijn laptop speakers maar mix kan idd iets beter.

als je het niet kan horen hoe weet je dan of ie goed of slecht is? :) ....ff over wat echte speakers luisteren.

Lekker nummer hoor :) ....en idd Wenen was dik aan! :D
 
Dikke duistere track hoor! Ik doe m'n ogen dicht en zie dan zo'n 5W groene argon laser heen en weer zwaaien. Zo worden ze niet meer vaak gemaakt! Petje af :mega:
 
als je het niet kan horen hoe weet je dan of ie goed of slecht is? :) ....ff over wat echte speakers luisteren.

Zeg niet dat ie goed of slecht is.
Kan alleen iets beter imo.
Ik vind de mix een beetje vlak klinken over laptopspeakers.
Over groot geluid werk ie denk ik wel .:okdan:

Maar lekkere track big uP BRZ
 
Kan alleen iets beter imo.
Ik vind de mix een beetje vlak klinken over laptopspeakers.

komt dat dan niet door je laptop speakers ;) :D :D :D
 
komt dat dan niet door je laptop speakers ;) :D :D :D

Als de mix echt goed is klinkt deze zelfs goed op kleine speakers.
Mooie uitdaging voor bass georienteerde muziek.
Maar ik wil hier niet je mix afzeiken ofzo,:D
 
Ownee hoor, geen zweet.....ik hou gewoon geen rekening met kleine speakerts:):):)
 
Back
Top