Keytar history op youtube

In mijn eerste band was ik toetsenist gebruik makend van de dx-7. ik had verteld dat ik op zoek was naar een draagbaar keyboard (yamaha kx, korg rk-100) kreeg het vertederende antwoord: je hebt toch al een draagbaar keyboard.:eureka:
Ik moest toen wel zeggen dat is dan 5 minuten met als effect een hernia.:D
Het antwoord was begrepen. Ik had wel een RK-100 geprobeerd maar dat ding werkte niet.:(
 
Hahaha, ik heb ook ergens een foto gezien van een lego keytar! Ik moet toch ergens een grens trekken, helaas, deze is niet goedgekeurd, maar bedankt voor de input. :okdan:

CV/Gate dus. Want als je mini's en SEM's kan bedienen, kan je ook alle andere CV/Gate gevallen bedienen (met kanttekening van volt/oct en type trigger).
Je had dus toch gelijk, waren er veel synths met CV/Gate ingangen? Ik heb daar helemaal geen verstand van.

In mijn eerste band was ik toetsenist gebruik makend van de dx-7. ik had verteld dat ik op zoek was naar een draagbaar keyboard (yamaha kx, korg rk-100) kreeg het vertederende antwoord: je hebt toch al een draagbaar keyboard.:eureka:
Ik moest toen wel zeggen dat is dan 5 minuten met als effect een hernia.:D
Het antwoord was begrepen. Ik had wel een RK-100 geprobeerd maar dat ding werkte niet.:(
Die Orphica uit 1800 lijkt me ook niet goed voor je rug!

Bij de Behringer uma25s zat ook een band zodat je hem om je nek kon hangen.
Ja die heb ik er al tussen staan. 8>
 
Er zijn nog een paar keytars waar ik weinig tot geen info over kan vinden en die nog niet in het filmpje staan:
Davis Clavitron
Lag Mad Max

Iemand?

Ook de Baldoni Midi Accord blijft een mystery.
 
In mijn eerste band was ik toetsenist gebruik makend van de dx-7. ik had verteld dat ik op zoek was naar een draagbaar keyboard (yamaha kx, korg rk-100) kreeg het vertederende antwoord: je hebt toch al een draagbaar keyboard.:eureka:
Ik moest toen wel zeggen dat is dan 5 minuten met als effect een hernia.:D
Het antwoord was begrepen. Ik had wel een RK-100 geprobeerd maar dat ding werkte niet.:(

De DX7, met TARDIS technologie. Er zit meer materiaal in dan dat hij van buiten volume heeft. :halleluja

Die als keytar gebruiken lukt enkel Magnus Ver Magnusson denk ik.
 
Ik heb vroegah de SH-101 van lego gemaakt, kwam geen geluid uit.:? Maar was wel leuk om te maken, leuker dan het dragen.:eureka:
 
Ik heb vroegah de SH-101 van lego gemaakt, kwam geen geluid uit.:? Maar was wel leuk om te maken, leuker dan het dragen.:eureka:

In de tijd dat ik met lego speelde wist ik nog niet eens dat keytars bestonden! 8)
Anders had ik er zeker wel eentje in elkaar geknutseld.
 
Ik speel al een jaar of 35 met steentjes en daarna ben ik overgegaan naar de knopjes.:D
 
Ik speel al een jaar of 35 met steentjes en daarna ben ik overgegaan naar de knopjes.:D

Mis je lego dan niet af en toe, eerlijk toegeven! :P
Hoe bevalt de Lucina?
 
Mis je lego dan niet af en toe, eerlijk toegeven! :P

Ja, ik mis mijn lego best wel, ik weet alleen niet waar ze zijn.:(



Hoe bevalt de Lucina?
Lekker, ik vind alleen de hals te dik.
 
Lekker, ik vind alleen de hals te dik.

Ik heb de AX-Synth en die hals vind ik ook te dik. De AX-1 en AX-7 hebben wel een lekker dun halsje. Ook vind ik de sustain en andere drukknoppen op de achterkant van de hals niet prettig. Dat kleine sustain knopje op de AX-1 en AX-7 was veel prettiger in gebruik. :(
 
Back
Top